Jump to content
Annons

Märkliga sporthändelser


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
p.s. Mitt klipp kan vara ifrån Barcelona vs Deportivo La Coruna. Någon som kan bekräfta det? Då kan man forska vidare i om det är ett låtsasklipp. Det är ju märkligt att en forward firar målet, domarens icke-reaktion o.s.v. d.s.

Jag tror faktiskt det ska dömas mål, om inte domaren har blåst av spelet innan bollen ligger i buren. Streakern räknas som "dött föremål".

Nån som är fotbollsdomare och kan bekräfta/dementera?

I Linus klippsekvens (underbart 🙂 vackra grejjer kombinerade med vansinigheter...) tror jag väl det är en norsk målvakt som kastar ut bollen i egen bur. En favorit annars är ju när domarn klackar bollen och snubblar på sig själv 😉 ... Extra kul förstås att spelarna går fram och tröstar lille gubben efteråt.

Link to comment
Dela på andra sajter

p.s. Mitt klipp kan vara ifrån Barcelona vs Deportivo La Coruna. Någon som kan bekräfta det? Då kan man forska vidare i om det är ett låtsasklipp. Det är ju märkligt att en forward firar målet, domarens icke-reaktion o.s.v. d.s.

Jag tror faktiskt det ska dömas mål, om inte domaren har blåst av spelet innan bollen ligger i buren. Streakern räknas som "dött föremål".

Nån som är fotbollsdomare och kan bekräfta/dementera?

I Linus klippsekvens (underbart 😉 vackra grejjer kombinerade med vansinigheter...) tror jag väl det är en norsk målvakt som kastar ut bollen i egen bur. En favorit annars är ju när domarn klackar bollen och snubblar på sig själv 😆 ... Extra kul förstås att spelarna går fram och tröstar lille gubben efteråt.

Så du säger att det är möjligt att man "Score:ar"

än fast man kallar en naken tjej för "dött föremål".

Av egen erfarenhet (tog något år in i tonåren innan man lärde sig)

så behövs det inga grövre kommentarer för att få sig en smäll

på käften om hon är naken...

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

p.s. Mitt klipp kan vara ifrån Barcelona vs Deportivo La Coruna. Någon som kan bekräfta det? Då kan man forska vidare i om det är ett låtsasklipp. Det är ju märkligt att en forward firar målet, domarens icke-reaktion o.s.v. d.s.

Jag tror faktiskt det ska dömas mål, om inte domaren har blåst av spelet innan bollen ligger i buren. Streakern räknas som "dött föremål".

Nån som är fotbollsdomare och kan bekräfta/dementera?

I Linus klippsekvens (underbart 🙂 vackra grejjer kombinerade med vansinigheter...) tror jag väl det är en norsk målvakt som kastar ut bollen i egen bur. En favorit annars är ju när domarn klackar bollen och snubblar på sig själv 😉 ... Extra kul förstås att spelarna går fram och tröstar lille gubben efteråt.

Så du säger att det är möjligt att man "Score:ar"

än fast man kallar en naken tjej för "dött föremål".

Av egen erfarenhet (tog något år in i tonåren innan man lärde sig)

så behövs det inga grövre kommentarer för att få sig en smäll

på käften om hon är naken...

Fan pico!!

Nu fick jag upp bilder i hövvvet! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fler fotbollsklipp <<-- uppdaterad länk då flurls wmv-länkar tydligen är dynamiska?

0:03 Det är inte lätt på halt gräs. AJ!

0:23 Otursförföljd?

1:18 Jag tror den fotbollsspelaren blir påmind om den missen, varje gång snön faller :rolleyes:

1:24 Bravo Mellberg!

1:48 Wrestling!!

2:24 😄

Alltså det är väl inte Mellbergs fel att bollen går i mål?

Vem är det som slår den där mäktigt skruvade frisparken mot slutet? Ronaldo? Roberto Carlos? Ser ut som en brasse....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

roligaste jag vart med om var i hockey VM när japanen sätter pucken i egen kasse och jublar hejdlöst tills han verkligen fattar att han just gjort sitt livs störta misstag. Men vem tar inte chansen när den kommer att få göra mål i a-vm?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...