musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Det märks att ni inte är inne i gamet... primitivt... *obs ironi* 😉 :musik
Eternal Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ...jo men då får du ju vänta tills hon blir bajjenödig!! 😉 :musik Hmmm... Hade du sett tjejen eller inte?
Vallhagen Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 p.s. Mitt klipp kan vara ifrån Barcelona vs Deportivo La Coruna. Någon som kan bekräfta det? Då kan man forska vidare i om det är ett låtsasklipp. Det är ju märkligt att en forward firar målet, domarens icke-reaktion o.s.v. d.s. Jag tror faktiskt det ska dömas mål, om inte domaren har blåst av spelet innan bollen ligger i buren. Streakern räknas som "dött föremål". Nån som är fotbollsdomare och kan bekräfta/dementera? I Linus klippsekvens (underbart 🙂 vackra grejjer kombinerade med vansinigheter...) tror jag väl det är en norsk målvakt som kastar ut bollen i egen bur. En favorit annars är ju när domarn klackar bollen och snubblar på sig själv 😉 ... Extra kul förstås att spelarna går fram och tröstar lille gubben efteråt.
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 (redigerat) p.s. Mitt klipp kan vara ifrån Barcelona vs Deportivo La Coruna. Någon som kan bekräfta det? Då kan man forska vidare i om det är ett låtsasklipp. Det är ju märkligt att en forward firar målet, domarens icke-reaktion o.s.v. d.s. Jag tror faktiskt det ska dömas mål, om inte domaren har blåst av spelet innan bollen ligger i buren. Streakern räknas som "dött föremål". Nån som är fotbollsdomare och kan bekräfta/dementera? I Linus klippsekvens (underbart 😉 vackra grejjer kombinerade med vansinigheter...) tror jag väl det är en norsk målvakt som kastar ut bollen i egen bur. En favorit annars är ju när domarn klackar bollen och snubblar på sig själv 😆 ... Extra kul förstås att spelarna går fram och tröstar lille gubben efteråt. Så du säger att det är möjligt att man "Score:ar" än fast man kallar en naken tjej för "dött föremål". Av egen erfarenhet (tog något år in i tonåren innan man lärde sig) så behövs det inga grövre kommentarer för att få sig en smäll på käften om hon är naken... Redigerat 11 januari 2006 av Pico
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 p.s. Mitt klipp kan vara ifrån Barcelona vs Deportivo La Coruna. Någon som kan bekräfta det? Då kan man forska vidare i om det är ett låtsasklipp. Det är ju märkligt att en forward firar målet, domarens icke-reaktion o.s.v. d.s. Jag tror faktiskt det ska dömas mål, om inte domaren har blåst av spelet innan bollen ligger i buren. Streakern räknas som "dött föremål". Nån som är fotbollsdomare och kan bekräfta/dementera? I Linus klippsekvens (underbart 🙂 vackra grejjer kombinerade med vansinigheter...) tror jag väl det är en norsk målvakt som kastar ut bollen i egen bur. En favorit annars är ju när domarn klackar bollen och snubblar på sig själv 😉 ... Extra kul förstås att spelarna går fram och tröstar lille gubben efteråt. Så du säger att det är möjligt att man "Score:ar" än fast man kallar en naken tjej för "dött föremål". Av egen erfarenhet (tog något år in i tonåren innan man lärde sig) så behövs det inga grövre kommentarer för att få sig en smäll på käften om hon är naken... Fan pico!! Nu fick jag upp bilder i hövvvet! 🙂
SyntaxError Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Fler fotbollsklipp <<-- uppdaterad länk då flurls wmv-länkar tydligen är dynamiska? 0:03 Det är inte lätt på halt gräs. AJ! 0:23 Otursförföljd? 1:18 Jag tror den fotbollsspelaren blir påmind om den missen, varje gång snön faller 1:24 Bravo Mellberg! 1:48 Wrestling!! 2:24 😄 Alltså det är väl inte Mellbergs fel att bollen går i mål? Vem är det som slår den där mäktigt skruvade frisparken mot slutet? Ronaldo? Roberto Carlos? Ser ut som en brasse....
Sonnert Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 altså är det bara jag som tycker att hon ser extremt inklippt/ animerad ut på planen?! 😄
Cloudsurfer Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 roligaste jag vart med om var i hockey VM när japanen sätter pucken i egen kasse och jublar hejdlöst tills han verkligen fattar att han just gjort sitt livs störta misstag. Men vem tar inte chansen när den kommer att få göra mål i a-vm?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.