Exil Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Jaha så det finns en medlemsprestentation, det hade jag fetingmissat, haha men men. Bättre sent än aldrig 😄 Jag är då en grabb på 17 år som heter John. Jag bor i Vallentuna som ligger 2-3 mil norr om Sthlm. Just nu så går jag på Rytmus, ett musiker/artist gymnasium som det så fint heter. Spelar själv Piano, men har tröttnat, och försöker nu lära mig så mycket som möjligt inom musikproduktion. Ska även försöka byta till en musikproduktions-linje på skolan till hösten. Så förhoppningsvis kommer jag lära mig enormt mycket där. Ja det var väl lite om mig. Om ni vill höra vad jag gör för musik så är det bara att hålla utkik bland demosarna. Jag kommer posta lite nya låtar inom en inte allt för lång framtid.
Pazo Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 tjenna tjenna. du är inte ensam om att ha missat denhär delen innan 😆
Exil Postat 10 januari 2006 Trådstartare Postat 10 januari 2006 (redigerat) Akta skallen. 😎 mmm passa er säger jag bara!!!!!!!!!! 😄 Redigerat 10 januari 2006 av Exil
ViktorDenStore Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Hej o Välkommen Va inne på att söka till Rytmus men det blev det bekväma alternativet att bo hemma o gå på Norrköpings musikgymnasium istället 😏
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 😆 Akta skallen. 😎 Väl kommen. 🙂 Dieselmannen? 😎 Välkommen hit i alla fall! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.