Jump to content
Annons

Och så har turen kommit till mig..


Cheese

Recommended Posts

Tjena! Kristoffer heter jag. Har varit inne här några gånger tidigare men tänkte att det var dags att bli medlem också. 😠

Lite om mig då...Jag är 18 år gammal, kommer från Umeå och spelar gitarr/bas i ett metalband. Men så är jag också intresserad av ljudteknik.

Jag håller på med ett projektarbete i skolan där jag har valt ämnet ljudteknik. Först och främst vill jag lära mig hur ett mixerbord fungerar men tänkte också ta en titt på inspelningsprocessen.

Så alla tips om hur jag ska gå till väga för att bemästra ljudteknikens klurigheter mottages tacksamt! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hur är projektarbetet utformat? Skall själv dra igång projektarbete snart.

Jag läser en kurs på skolan som heter Ung Scen där målet är att sätta upp en musikal. Och man kan väl säga att mitt projektarbete är sammankopplat med det eftersom jag kommer att vara ansvarig för ljudet. 😱 Men utöver det har jag fria händer att göra vad jag vill. Så jag varvar praktiskt arbete med teori. Ska börja spela in några grejer på en digital portastudio och mixa och greja lite med det. Har väl inte hunnit så mycket längre än så. 😆

Och för alla er som undrar över mitt ostnamn så ska jag snart visa er vilken ost jag är! 😆 (i form av en bild 😆 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...