Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har jag sökt en del och testat en massa 😛

Hur gör man på enklast möjliga sätt???

Blir inte riktigt klok på det här nämligen.

/wah-wah

Annons
Postat
Ingen som har erfarenhet eller kunskap om detta?

Är det meningen att det skall gå? SX och SL är kompatibla, men jag vet inte hur det är med SE.

Postat
Ingen som har erfarenhet eller kunskap om detta?

Är det meningen att det skall gå? SX och SL är kompatibla, men jag vet inte hur det är med SE.

Frågan var ju inte om det är meningen att det ska gå, utan hur man bär sig åt för att fortsätta jobba med ett projekt i programversioner som endera är äldre eller bantade versioner av samma program som man påbörjat projektet i?!

Eller säg att man vill byta plattform helt, hur gör man då?

Det börjar brinna i knutarna, så ett konkret svar tas tacksamt emot.

/wah-wah

Postat
att fortsätta jobba med ett projekt i programversioner som endera är äldre

Det går inte.

Jag kan inte öppna v2.0 projekt i 1.0. Då säger Cubase "Cannot load it."

Postat

Följdfrågan (som jag kanske borde ställt från första början) är då:

Hur går jag enklast till väga för att exportera dom enskilda spår jag vill använda, för att sedan kunna öppna dom och arbeta vidare i annan programversion vare sig det är Cubase eller annat???

/wah-wah

Postat
Följdfrågan (som jag kanske borde ställt från första början) är då:

Hur går jag enklast till väga för att exportera dom enskilda spår jag vill använda, för att sedan kunna öppna dom och arbeta vidare i annan programversion vare sig det är Cubase eller annat???

/wah-wah

Samma problem (i princip) diskuteras i en annan tråd: https://www.studio.se/index.php?showtopic=20564&hl=

Där finns lite info. 😠

Postat

kan du inte bara välja import audio och hämta wav filen i audio mappen i det projekt du vill överföra till det nya projectet?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.