eddie05 (oregistrerad) Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag bara undrar vad ni tycker om min nya låt som jag gjort? Är det något mer som bör läggas till eller är det för mycket bass? Vad tycker du? 😛 backinspace.mp3
Eternal Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag tycker du skall följa reglerna och gå efter forummallen!
ReFlux (oregistrerad) Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 ja det var ju inte så mycket att lyssna på, försök att göra den lite längre. Kanske lägga på lite mer ljud? 😛
Danabacken Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 (redigerat) ojdå. det här var inte mycket att greppa i. Men det låter som en helt okej början. Fortsätt på dena, och bryt loss en fet, mumsig vers efteråt. Kan bli bra om du gör en låt av den. 😎 Psssssst! Redigerat 10 januari 2006 av Danabacken
catch22 (oregistrerad) Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Den var ju väldigt kort, jobba vidare och lägg sedan upp så kommer säkert folk att kunna ge mer tips och råd...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.