Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jaaa...

jag undrar alltså om det är någon som känner till någon vst/DX som fungerar som intelligent harmonizer?

Det har ju funnits i burkform sedan slutet på 80-talet, så det borde ju finnas som mjukvara oxå?

Någon?

Annons
Postat

intelligent 😄 ?

vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e särskilt intelligent vet ja inte... alla knobs e iaf stilla.. o de låter helvete.. tur att man har lite intelligens o gehör själv så man kan tweaka... 😎

Postat
intelligent 😄 ?

vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e särskilt intelligent vet ja inte...

vad säger du kalle, ... är inte izotope ozone intelligent 😎

Postat
intelligent  😎 ?

vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e särskilt intelligent vet ja inte...

vad säger du kalle, ... är inte izotope ozone intelligent 🙂

stavningen säger väl allting? 😄

Postat

Eh, Jooo... med "Intelligent" menas att man kan välja vilken skala som skall användas, så att man kan ställa in att få ex, tredje eller femte tonen i en given skala. typ om jag spelar tonerna c.d.e så spelar harmonizern e.f.g, om jag ställt in C-dur. Det handlar alltså inte om någon pitch-shifter.

Jag såg att AKAI hade en som jag skall kika på!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.