Andreas L Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 Jaaa... jag undrar alltså om det är någon som känner till någon vst/DX som fungerar som intelligent harmonizer? Det har ju funnits i burkform sedan slutet på 80-talet, så det borde ju finnas som mjukvara oxå? Någon?
Carl_B Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 intelligent 😄 ? vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e särskilt intelligent vet ja inte... alla knobs e iaf stilla.. o de låter helvete.. tur att man har lite intelligens o gehör själv så man kan tweaka... 😎
Plus o Minus Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 intelligent 😄 ? vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e särskilt intelligent vet ja inte... vad säger du kalle, ... är inte izotope ozone intelligent 😎
Carl_B Postat 12 maj 2004 Postat 12 maj 2004 intelligent 😎 ? vet att Izotope Ozone har en exciter / harmonizer... men om den e särskilt intelligent vet ja inte... vad säger du kalle, ... är inte izotope ozone intelligent 🙂 stavningen säger väl allting? 😄
Andreas L Postat 13 maj 2004 Trådstartare Postat 13 maj 2004 Eh, Jooo... med "Intelligent" menas att man kan välja vilken skala som skall användas, så att man kan ställa in att få ex, tredje eller femte tonen i en given skala. typ om jag spelar tonerna c.d.e så spelar harmonizern e.f.g, om jag ställt in C-dur. Det handlar alltså inte om någon pitch-shifter. Jag såg att AKAI hade en som jag skall kika på!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.