blacknightwish Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Någon här som vet hur/vart man gör egna techno låtar. Jag har alltid velat gjort terchno musik, men har aldrig vetat vart/vilket program man använder.. Svara så fort ni kan och gärna med förklarande text så dumhuvet(jag) fattar 😉 kramkram 😆
Danabacken Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Skulle rekommendera Reason, eller FL Studio Båda är jättebra program enligt mig 😆
blacknightwish Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 (redigerat) okej tack! Redigerat 9 januari 2006 av blacknightwish
ThomasJ Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jag har pysslat med rason sedan 1.0 . Jag föröker skapa allt slags elektroniskt. För ett tag sedan införskaffade jag mig ableton live och det är underbart. Med VST och allt. Värt att testa!
abnormalbrain (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Rason har jag aldrig hört talas om. Nägot nytt påfund?
Cloudsurfer Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Rason har jag aldrig hört talas om. Nägot nytt påfund? roligt roligt ha ha. det är ett stavfel på Reason.
Nexustwins Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Rason har jag aldrig hört talas om. Nägot nytt påfund? roligt roligt ha ha. det är ett stavfel på Reason. Han kanske har en anledning till att han stavade fel 🙂 .
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.