Newsec Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Come back to me * ARTIST/GRUPP: Solid Caliber * GENRE: ? * LÅTLÄNGD: ca: 8 * KOMPOSITÖR: Solid Caliber * PRODUCENT: Solid Caliber * EV. MEDVERKANDE: Solid Caliber * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 7,45mb * STATUS: Grund mixad En ny låt till som skulle behöva lite kommentarer. Ursäkta stoppet som är vid 6 min,men eftersom den inte är färdig mixad än så som ni förstår ska det klippas ihop med outrot.... Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 9 januari 2006 av Newsec Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Newsec Postat 9 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 9 januari 2006 Var det så dåligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Tycker om detta jättemycke. Har dock inte tid att lyssna nu. Och innan du deppar ihop: Folk har inte kommit hem från jobbet än. Snart får du nog fler kommentarer, för detta var bra =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Var det så dåligt 😆 Sudda bort dom tankarna direkt för dåligt är det verkligen inte ! Jätteskön röst, lättlyssnad, nackdelen är att det inte riktigt biter tag i själen. Om du hade lagt på en lite mer klagande klang på rösten hade den tagit tag i mig mer. Efter grundmixen så kommer det en till hoppas jag, det är lite dovt och murrigt just nu. Skön bit var det iaf ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 (redigerat) Riktigt bra låt! Men sänk gärna en stor del av disten på gitarren och lägg fram den! Jag tycker det skulle passa bättre ifall låten fades ut.. Mer har jag inte att kommentera.. bra! 😆 .:Fnykis Redigerat 9 januari 2006 av Fnykis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Richie76 Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Bra låt i sin helhet men gillar inte gitarren på ref, låter för distat.. bra sjunget, känns lite retro med sången och gitarrintot.. lägg till nåt mer på refrängen tycker jag! Rock on! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Newsec Postat 18 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2006 Får tänka på detta i näst kommande låtar... Nu är skivan färdig mixad och iväg på mastring... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.