Jazzman Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Cubase stänger ner sej i samma skede som mixern laddas (när man öppnar ett projekt). Kris nu när det inte är lång tid kvar av inlämningstid till studiofestivalen!! Använder SX3, ej crackat. Vad ska jag göra? Har testat återställa windows en dag bakåt men problemet kvarstår när jag öppnar projektet.
Lundin Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Är det bara just detta projektet som knasar? Eller är det rent generellt Ehmm mixern laddas säger du? du menar när du öppnar den från menyn? eller Redigerat 8 januari 2006 av Lundin
Signert Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Det finns en fas under inladdning av ett projekt som heter "Loading Mixer", antar att det är det som åsyftas. Låter spontant som att någon av gratispluggarna retas med dig. Vet dock inte hur du skall lösa det. 😛
Jazzman Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 Jepp, det var en av gratispluggarna som orsakade felet..har iaf skickat mitt bidrag till dej nu, signert. Blir som det blir.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.