Laserdance Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Ja, goddag. Jag har i detta sammanhang valt att kalla mig själv för "Laserdance" för att hedra allas vår profet, förebild och räddare Erik van Vliet, men det förstod ni säkert redan. Vad det gäller mitt namn i prästbetyget säger jag som Bruno Liljefors sa när han hade målat Mona Lisa: "Jävlar, det blev en räv". Gutår, kära syster och käre bror! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Välkommen! 😉 Mvh / djonas Edit: snygg avatar...😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Kom in och känn dig som hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Howdy! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Haha, laserdance! Välkommen till forumet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 hallo! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 HiYa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Äntligen. Välkommen hit din räv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Jag brukar inte orka säga hej och välkommen men eftersom du citerar BÖC så ... välkommen för tusan. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.