Exil Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Pga av klantighet av mig så har jag råkat göra en ny tråd med en nyare verison av låten som tidigare låg här. För att inte skapa förvirring hänvisar jag därför till den här tråden. Stick dit och lyssna vettja 😛 Redigerat 11 januari 2006 av Exil
Egghuvud Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jag förstår vad du menar med karusell. motrytmerna samt det svepande ljudet gör att man fattar associationen. Det låter väl inte så illa det här. Jag tycker att det finns en del kvar att göra vad gäller mix och effekter. Leadljudet är väldigt markant just nu. Hihatten är otydlig. Lite kompressor här och var kanske? Och sedan saknar man sång. Är det tänkt att vara en instrumental låt så tröttnar jag ganska fort, men med ett sångsprå så kan det bli helt okej. Som idé tycker jag att det håller för vidare produktion. 😄
Exil Postat 11 januari 2006 Trådstartare Postat 11 januari 2006 Okej tack för tipsen. Jag har ananrs en ny verison som ligger uppe just nu under en annan tråd, kom inte ihåg att jag hade lagt upp den här. Så smart är jag 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.