Jump to content
Annons

Wow !

eddie05 (oregistrerad)

Recommended Posts

eddie05 (oregistrerad)
Postat

Ja Hej pĂ„ er dĂ€r ute, en ny kille medlem hĂ€r 😄 ! Jag Ă€r bara 16 Ă„r gammal (snart 17) men men, jag har hĂ„llt pĂ„ med musik nu i tvĂ„ Ă„r och har blivit ganska bra. Jag spelar synth/piano i en grupp (ganska roligt) och kĂ€nner andra som spelar i andra grupper 🙁 .

Jaja men jag hĂ„ller pĂ„ med musik hemma, sjĂ€lv dĂ„, dĂ„ Ă€r det bara electronic/synth/trance musik jag gör dĂ„ och har gjort nĂ„gra bra lĂ„tar. Jag har sĂ„ kallat "studio" hemma, har tvĂ„ synthar en Roland jp-8000 och en Yamaha DX7-S, sĂ„fta synthar 😼, jag anvĂ€nder FL Studio 6 nĂ€r jag gör musik och har en massa VST-plugins. Jag anvĂ€nder en AMD Duron 1,2GHZ, 500mb ram, tvĂ„ ljud kort och ett Asus Radeon 9600 pro 252mb grafikkort. Datorn klara presis att göra musik o sĂ„nt men jag ska snart fĂ„ en ny bĂ€ttre dator 🙂 . Vad ,er ska jag berĂ€tta om mig sjĂ€lv.... jo att jag gĂ„r pĂ„ Estet linjen (musik) pĂ„ gymnasiet sĂ„ att jag lĂ€r mig mycket om musik nu. Jag hade tĂ€nkt att bli ljudtekniker efter som jag vet mycket om ljudteknik 😄 .. jag kanske blir ocksĂ„ en artist, vem vet.... jaja men jag tror att jag kommer att trivas hĂ€r pĂ„ Studio Forum 🙂 och om ni Ă€r intresserad av min musik eller nĂ„got sĂ„ bara meila mig. 🙂 Jag svarar alltid . MVH Eddie!! 🙂

Annons
Postat (redigerat)

🙂 tjena!

Tpis: Försök att ha mer variation med smileysar. 😛🙂😉😄🙂🙂😉😉😉

Redigerat av Danabacken
Postat

Kiruna? Huvva! 😳

VĂ€lkommen!

Postat

Tjena!

Postat
Datorn klara presis att göra musik o sÄnt men jag ska snart fÄ en ny bÀttre dator

klarar precis att göra musik?!?!? Hugaligen, och jag som bara har en PIII pÄ 550mhz... det Àr dÄ dÀrför jag aldrig fÄr nÄt kontrakt.. :rolleyes:

Ja, och vÀlkommen dÄ förstÄss

/H

eddie05 (oregistrerad)
Postat

tackar sÄ mycket alla :rolleyes: jag kÀnner mig vÀlkommen

ReFlux (oregistrerad)
Postat
😛 VĂ€lkommen! 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.