Jump to content
Annons

Wow !


eddie05 (oregistrerad)

Recommended Posts

eddie05 (oregistrerad)

Ja Hej på er där ute, en ny kille medlem här 😄 ! Jag är bara 16 år gammal (snart 17) men men, jag har hållt på med musik nu i två år och har blivit ganska bra. Jag spelar synth/piano i en grupp (ganska roligt) och känner andra som spelar i andra grupper 🙁 .

Jaja men jag håller på med musik hemma, själv då, då är det bara electronic/synth/trance musik jag gör då och har gjort några bra låtar. Jag har så kallat "studio" hemma, har två synthar en Roland jp-8000 och en Yamaha DX7-S, såfta synthar 😮, jag använder FL Studio 6 när jag gör musik och har en massa VST-plugins. Jag använder en AMD Duron 1,2GHZ, 500mb ram, två ljud kort och ett Asus Radeon 9600 pro 252mb grafikkort. Datorn klara presis att göra musik o sånt men jag ska snart få en ny bättre dator 🙂 . Vad ,er ska jag berätta om mig själv.... jo att jag går på Estet linjen (musik) på gymnasiet så att jag lär mig mycket om musik nu. Jag hade tänkt att bli ljudtekniker efter som jag vet mycket om ljudteknik 😄 .. jag kanske blir också en artist, vem vet.... jaja men jag tror att jag kommer att trivas här på Studio Forum 🙂 och om ni är intresserad av min musik eller något så bara meila mig. 🙂 Jag svarar alltid . MVH Eddie!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Datorn klara presis att göra musik o sånt men jag ska snart få en ny bättre dator

klarar precis att göra musik?!?!? Hugaligen, och jag som bara har en PIII på 550mhz... det är då därför jag aldrig får nåt kontrakt.. :rolleyes:

Ja, och välkommen då förståss

/H

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...