Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Sådana här trådar gynnar bara Crazy Frog... All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet!

🙂

Jag tycker du är lite för fåordig för att göra en poäng!

Postat
Sådana här trådar gynnar bara Crazy Frog... All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet!

Fan!

Du har rätt.

bing bing

Postat

Fan!

Du har rätt.

bing bing

Då slutar vi skriva då...

Brrrämm brrrämm!

Postat
han har liten snopp också

Det är inte storleken som räknas. Men du vi skulle ju inte skriva i denna tråden!

hehe jag kunde inte heller låta bli verkar det som

Postat

Då det här är den officiella crazy frog-tråden, finns det någon inofficiell?

Om inte, borde vi starta den också? 😳

musik (oregistrerad)
Postat

Crazy Frog är inget jag lagt märke till!

Postat (redigerat)
Då det här är den officiella crazy frog-tråden, finns det någon inofficiell?

Om inte, borde vi starta den också?  😄

it's done 🙁

Victor, har du svårt för ironi? 😳

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Redigerat av Linus
Postat

Inte ViktorDenStore

beat mastern=VictorDenLille

Postat

Jag har en jävligt bra idé. "Crazy Säl" - han sjunger Amy Diamond och Nasenbluten-covers, är producerad av Robert Görl och Billy Butt, åker sänkt 240 med tonade rutor och Clarion-klistermärke i bakrutan samt har en jävligt stor och ådrig kuk som skjuter laser och skummar mjölk, vilket väl in alles får anses som en grymt attraktiv kombination i jämförelse med den där blåe fan som redan finns. Jag kommer att bli rikare än basisten i Toto.

Postat
Jag har en jävligt bra idé. "Crazy Säl" - han sjunger Amy Diamond och Nasenbluten-covers, är producerad av Robert Görl och Billy Butt, åker sänkt 240 med tonade rutor och Clarion-klistermärke i bakrutan samt har en jävligt stor och ådrig kuk som skjuter laser och skummar mjölk, vilket väl in alles får anses som en grymt attraktiv kombination i jämförelse med den där blåe fan som redan finns. Jag kommer att bli rikare än basisten i Toto.

Det var fan den bästa idén jag har läst på länge. 😳

musik (oregistrerad)
Postat

Det där har väl ändå inget med seriös musik att göra hoppas jag. Det är väl mer till för barn.

Postat

Precis! En rolig grej är det bara.

...finns ingen anledning att reta upp sig på den där....eh....den där JÄVLA SATANS GRODDJÄVELN. 😆😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.