Eternal Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Sådana här trådar gynnar bara Crazy Frog... All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet!
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Sådana här trådar gynnar bara Crazy Frog... All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet! 🙂
Eternal Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Sådana här trådar gynnar bara Crazy Frog... All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet! 🙂 Jag tycker du är lite för fåordig för att göra en poäng!
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Sådana här trådar gynnar bara Crazy Frog... All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet! 🙂 Jag tycker du är lite för fåordig för att göra en poäng! WORD!
Sonnert Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 Sådana här trådar gynnar bara Crazy Frog... All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet! Fan! Du har rätt. bing bing
GeckoYamori Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Låtarna påminner starkt om alla skämtmoddar man lyssnade på från den gamla demoscenen. Hur något sådant får radiotid är bortom min hjärnkapacitet.
Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Sådana här trådar gynnar bara Crazy Frog... All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet! Fan! Du har rätt. bing bing Då slutar vi skriva då... Brrrämm brrrämm!
Eternal Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 han har liten snopp också Det är inte storleken som räknas. Men du vi skulle ju inte skriva i denna tråden! hehe jag kunde inte heller låta bli verkar det som
Eternal Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Får man inte skriva här? 😄 NEJ! Det är å det strängaste förbjudet!
Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Då det här är den officiella crazy frog-tråden, finns det någon inofficiell? Om inte, borde vi starta den också? 😳
beat mastern Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Då det här är den officiella crazy frog-tråden, finns det någon inofficiell? Om inte, borde vi starta den också? 😳 it's done 😄
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Crazy Frog är inget jag lagt märke till!
Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Då det här är den officiella crazy frog-tråden, finns det någon inofficiell? Om inte, borde vi starta den också? 😄 it's done 🙁 Victor, har du svårt för ironi? 😳 Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Redigerat 8 januari 2006 av Linus
Laserdance Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag har en jävligt bra idé. "Crazy Säl" - han sjunger Amy Diamond och Nasenbluten-covers, är producerad av Robert Görl och Billy Butt, åker sänkt 240 med tonade rutor och Clarion-klistermärke i bakrutan samt har en jävligt stor och ådrig kuk som skjuter laser och skummar mjölk, vilket väl in alles får anses som en grymt attraktiv kombination i jämförelse med den där blåe fan som redan finns. Jag kommer att bli rikare än basisten i Toto.
Neosus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag har en jävligt bra idé. "Crazy Säl" - han sjunger Amy Diamond och Nasenbluten-covers, är producerad av Robert Görl och Billy Butt, åker sänkt 240 med tonade rutor och Clarion-klistermärke i bakrutan samt har en jävligt stor och ådrig kuk som skjuter laser och skummar mjölk, vilket väl in alles får anses som en grymt attraktiv kombination i jämförelse med den där blåe fan som redan finns. Jag kommer att bli rikare än basisten i Toto. Det var fan den bästa idén jag har läst på länge. 😳
musik (oregistrerad) Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Det där har väl ändå inget med seriös musik att göra hoppas jag. Det är väl mer till för barn.
Neosus Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Precis! En rolig grej är det bara. ...finns ingen anledning att reta upp sig på den där....eh....den där JÄVLA SATANS GRODDJÄVELN. 😆😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.