Danabacken Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: IQ ARTIST/GRUPP: Danis GENRE: Trääns LÅTLÄNGD: lite mer än 2 minuter KOMPOSITÖR: dana PRODUCENT: dana EV. MEDVERKANDE: dana INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: ca. 3 mb STATUS: skiss Nu är jag osäker på den här genren, men har provat på det ändå! Vet att det kanske är lite enformigt och så, men det blire ändring på senare. Ni behöver inte påpeka den dåliga mixningen, jag vet. Sätt igång och såga mig nu. \Dr. D IQ.mp3 Redigerat 8 januari 2006 av Danabacken
Crownfield Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag tycker det är OK ljudbild ändå faktiskt. Fast jag kanske är ljudbildsdöv, vad vet jag? 😆 Vid 0:30 kommer det in en jäkligt cool bas/synth som jag gillar som hottar till rytmen jäkligt skönt. Men det är ju enformigt som du säger. En eller ett par riktigt schyssta leadsynthar ovanpå detta hade suttit perfekt - som det är nu känns det som en perfekt bakgrund, för något.. 😆 Keep it up! - Vad heter Norges sämsta skidåkare?- Inge Glid ..... 😱
equality Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Dana, kan inget om denna genre. 😱 Det jag hör är musik som man helt klart kan dansa till och det låter tungt. Gillar syntharpeggion. 😆
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Ja, det här smäller rätt högt, det må jag säga. Dock så måste ju, som redan påpekats, någonting mer på för att det här ska kännas komplett. Bra grund!
Joel B Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 tycker om kicken =) Tycker saw lead-synthen borde ha nån mer effekt på mig än delay, den känns fortfarande lite "preset". Jag hör en kvinnostämma sjunga en frän melodi i stämmor på den här... Gärna melodi/tersstämma/oktav i falsett! Lycka till med det här! Joel
Danabacken Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 (redigerat) Tjohej vad kul det är med era kommentarer! 🙂 Crownfield: Tack så mycket! Ja, jag gillar också den basynten som du pratade om. 🙂 equality: Jo, jag kan lite om genren, men inte så mycket. Första gången är alltid svår. 🥰 Pluffo: hmm, hur menar du med att det smäller? är det kicken som dunkar så? 😄 Joel B: Kul att du gillar kicken. Det är väl den som är viktigast i trance? 😉 Den där preset-synten är inte så preset som du tror 😄 \Dana Redigerat 8 januari 2006 av Danabacken
equality Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) equality: Jo, jag kan lite om genren, men inte så mycket. Första gången är alltid svår. 🥰 \Dana Jo men jag kan inget om denna genre! 😉 edit: blev nåt fel i citeringen. Redigerat 8 januari 2006 av equality
Linus Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Vet att det kanske är lite enformigt och så, men det blire ändring på senare.Bra, för det är väldigt enformigt 😉Instrumentvalen är väl okej och kompet kan nog funka. Då får du bara bygga en låt ovanpå också 🥰 Ni behöver inte påpeka den dåliga mixningen, jag vet.Inte? Ok, då ska jag vara tyst.
Joel B Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Joel B: Kul att du gillar kicken. Det är väl den som är viktigast i trance? 😛 Den där preset-synten är inte så preset som du tror 🙂 \Dana Då känns det ju lite illa att jag tyckte den lät som preset? Men det kanske bara är jag som är sjuk. Jag är uppväxt med en billig MIDI-synth vid min sida.
Danabacken Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 (redigerat) - Vad heter Norges sämsta skidåkare?- Inge Glid ..... 😳 😲😮 Tack för kommentarer och fortsätt gärna! 🙂 E: Jo men jag kan inget om denna genre! Sorry missförståndet, mannen. Redigerat 8 januari 2006 av Danabacken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.