Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Jag har efter mycket om och men klurat ut att jag i stort sett inte får någonting gjort om jag inte jobbar tillsammans med andra och därför söker jag nu trevliga medmänniskor att sammarbeta med. Genré och ambitionsnivå är rätt oviktigt. Jag kan tänka mig allt från att lägga lite pingvinskrik på någon electronicalåt över nätet till att gå in på heltid i något band...Huvudsaken är att jag aktiverar mig. Musik är ett av mina största intressen men som det är nu är det bara plågsamt. Att sitta framför skärmen och vara uttråkad är inte precis vad jag kallar kul. Eftersom det är uttråkande...Ehh...ja... Mitt huvudinstrument är piano, men jag behärskar även sång och till viss del gitarr ( helst i distad form. Då hör man inte om man spelar fel 😱 ). Just det, Kazoo också. 😆 Jag jobbar i Live 5.0, Logic 7.1 och Reason 3.0. Som sagt är genré rätt oviktigt, men progresiv-rock är en av mina kelgrisar, tillsammans med pompös filmmusik. Men, som sagt ( för andra gången ), jag är på på det mesta. Inom musik alltså 😏. Testa mig 😏 Så hojta till här eller lägg till mig på MSN: Pluffo@hotmail.com Stort eller litet. Spelar ingen roll. Det jag har lagt upp på forumet kan hittas här. Jag har dock fler äss i skjortärmen 😆 Mitt motto är: "Hur svårt kan det vara?", om nu det skulle kunna säga något om mig 😳 P.S Jag sover aldrig heller D.S Redigerat 18 januari 2006 av Pluffo
Altzi Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Du ser så arg ut på bilden så jag vågar inte jobba med dig. tänk om du äter upp nåt instrument eller nåt!!! 😆
Pluffo Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 Altzi: Instrument är så svårtsmälta. Jag har lärt mig min läxa. Pazo: Hett! 😆 Det skadar ju inte att försöka. Bara att lägga till mig på MSN om du känner för det.
tordA Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Det jag har lagt upp på forumet kan hittas här. Jag har dock fler äss i skjortärmen 😄 The error returned was: Sorry, but we did not find any matches to display. Try again and broaden your search criteria. If you were searching for new posts since your last visit, it's possible that there are none to show. 😆
Pluffo Postat 18 januari 2006 Trådstartare Postat 18 januari 2006 (redigerat) 😆 Nu då? 😄 Redigerat 18 januari 2006 av Pluffo
Jejje Postat 18 januari 2006 Postat 18 januari 2006 Du kan alltid få spela distad gitarr till mina låtar så kanske min "hårdrocksstil" på sången passar bättre in än vad den gör nu 😆
Hellpig Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 nå ??? Du kan ju inte förvänta dig ett svar efter rådet du gav... (sorry jag kunde inte låta bli 😄)
tordA Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 nå ??? Du kan ju inte förvänta dig ett svar efter rådet du gav... (sorry jag kunde inte låta bli 😆) 😆 ah, han tog rast ! 😆
Pluffo Postat 22 januari 2006 Trådstartare Postat 22 januari 2006 Tack för rådet TordA! Det var en fin tanke 🥰 Synd bara att det sög 🙂
Neosus Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Det bästa med att gå skola är rasterna.... Jag jobbar inte i dom program du angav. Måste man det?
Pluffo Postat 23 januari 2006 Trådstartare Postat 23 januari 2006 Det bästa med att gå skola är rasterna.... Jag jobbar inte i dom program du angav. Måste man det? 😎 Sjävlklart.....Inte! 😄😄
Neosus Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Det bästa med att gå skola är rasterna.... Jag jobbar inte i dom program du angav. Måste man det? 😎 Sjävlklart.....Inte! 😄😳 Va bra! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.