zkitz Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Day 2 ARTIST/GRUPP: Absinth GENRE: "Nyskapande(?)" You name it. LÅTLÄNGD: 05:23 KOMPOSITÖR: Sebastian Gudding & Simon Groth PRODUCENT: Sebastian Gudding & Simon Groth EV. MEDVERKANDE: Inga INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 6.17 MB STATUS: Eventuellt färdig demo, Lite småfix. Gjord i reason, audition (idiotiskt) och recycle. Använde även en BOSS-GT6 för vissa effekter. Day_2.mp3 Redigerat 8 januari 2006 av zkitz
equality Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Läckert, t o m lysande när "supper" snärtar till i öronen och inleder den sköna rytmiska fortsättningen med go' basgång men den kan väl inte sluta så!?
hegobald Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Mmm.. 8-bit meets Björk! Gillar det här.. Jobba vidare med det hela.. 😕
zkitz Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 Tackar ^^ Eh, försöker göra något lite eget sådär.. Kanske inte speciellt orginell taktart eller melodi men själva stuket försöker vi göra lite eget..
remidjen Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Jag fick bara med 1:17 av låten, antar att du bara lagt ut ett litet smakprov. Det låter iallafall väldigt bra. Helt klart eget vilket du verkar eftersträva. Mera sånt! Jag skulle tycka det blev ännu bättre med ett fylligare basljud.
pwayne Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Klart jävligt spännande , måste lyssna mer innan jag skriver nåt! Inte så ofta jag vill sätta på direkt igen 😄
zkitz Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 (redigerat) Heh, tack! Har även en annan, men ska fixa sången i annan stämma och sjunga om, sedan kommer nästa demo upp, ev. den sista sen. Liksom jobbar på en EP ;p Tack för kommentarerna, uppskattas! MEN hurni, är det bara 1:17min av låten?? Den är ju över 5min i vanliga fall, har det blivit något knas? Redigerat 8 januari 2006 av zkitz
pwayne Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Heh, tack! Har även en annan, men ska fixa sången i annan stämma och sjunga om, sedan kommer nästa demo upp, ev. den sista sen. Liksom jobbar på en EP ;pTack för kommentarerna, uppskattas! MEN hurni, är det bara 1:17min av låten?? Den är ju över 5min i vanliga fall, har det blivit något knas? Inga problem, hela med! (Åtminstone via "högerklick-spara som") Redigerat 8 januari 2006 av pwayne
zkitz Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 (redigerat) Heh, jaja laddar upp 128kbps version då ;< tror den tog 6.17mb, men 6.3XXmb på disken så kan blivit nå knas ;< EDIT: Nu funkar det för er det inte funkade för(?) Redigerat 8 januari 2006 av zkitz
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.