MrsDude Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) LÅTNAMN:No name ARTIST/GRUPP: Holmberg Orchester GENRE:Metal LÅTLÄNGD:0.25 KOMPOSITÖR:alex PRODUCENT:alex EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 595 kb STATUS: färdig skiss ( LÅTLÄNK:) Gjorde denna idag. känns som om den liknar en viss låt. e de nån som kommer på vilken de e så skiter jag i denna. help me. screw_this_shit.mp3 Redigerat 8 januari 2006 av MrsDude
Exil Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) Jag kan inte minnas att det är någon låt som är såhär. Inget plagiat i mina öron iaf. Det låter även bra. Keep going Redigerat 7 januari 2006 av Exil
Joel B Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Du glömde fylla i fakta... Visst är rundgången konventionell, men vafan. All musik låter likadant. Kan bli hur bra och hur dåligt som helst, gör låten så får vi se 😄
Herr Q Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Riktigt bra riff... kanske lite burkigt gitarrljud... 😱 men i vilket fall... lite mer botten på gurorna... o lite mindre dist... ( prova att dubbla gitarrerna med mindre dist... det låter ruskigt über...) 😱 Riktigt bra riff i övrigt... jobba på
Eternal Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Njae... Jag känner inte igen det. Men med tanke på mängden musik i denna genren vore det konstigt om det inte liknade något! 😱
johlin Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Känner igen den. Kanske bara för att du sa det. Ingen aning.
MrsDude Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 låten e ju inte klar varanpå jag inte skrivit i fakta... jag har 3 inspelningar per riff. en höger en mitten en vänster. den färdiga inspelningen kommer finnas o lyssna på snart. om nån nu vill höra den=) bra att ingen känner igen den...fast visserligen har den inte släppts än men de va In Flames - Crawl Through Knife som jag syftade på.
Joel B Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Vill inte vara petmoster men: Om du inte är färdig med låten, skriv in info i alla fall. Det enda som ska skilja en skiss från en färdig låt infomässigt är "statusen" som är längst ner i raden av info. Där kan du skriva t.ex. "färdig demo", "skiss" eller "quo". Då har jag gnällt färdigt. Joel
MrsDude Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 okej joel b nu har jag ändrat=) kommer ta bort dena då den hela versionen kanske bli klar i kväll.. men e de nån som tycker...ne fy fan så lik den e en annan låt...skriv de då tack=)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.