Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN:No name

ARTIST/GRUPP: Holmberg Orchester

GENRE:Metal

LÅTLÄNGD:0.25

KOMPOSITÖR:alex

PRODUCENT:alex

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 595 kb

STATUS: färdig skiss

(

LÅTLÄNK:)

Gjorde denna idag. känns som om den liknar en viss låt. e de nån som kommer på vilken de e så skiter jag i denna. help me.

screw_this_shit.mp3

Redigerat av MrsDude
Annons
Postat (redigerat)

Jag kan inte minnas att det är någon låt som är såhär. Inget plagiat i mina öron iaf. Det låter även bra. Keep going

Redigerat av Exil
Postat

Du glömde fylla i fakta...

Visst är rundgången konventionell, men vafan. All musik låter likadant. Kan bli hur bra och hur dåligt som helst, gör låten så får vi se 😄

Postat

Riktigt bra riff... kanske lite burkigt gitarrljud... 😱 men i vilket fall... lite mer botten på gurorna... o lite mindre dist... ( prova att dubbla gitarrerna med mindre dist... det låter ruskigt über...) 😱 Riktigt bra riff i övrigt... jobba på

Postat

Njae... Jag känner inte igen det. Men med tanke på mängden musik i denna genren vore det konstigt om det inte liknade något! 😱

Postat

låten e ju inte klar varanpå jag inte skrivit i fakta...

jag har 3 inspelningar per riff. en höger en mitten en vänster.

den färdiga inspelningen kommer finnas o lyssna på snart. om nån nu vill höra den=)

bra att ingen känner igen den...fast visserligen har den inte släppts än men de va In Flames - Crawl Through Knife som jag syftade på.

Postat

Vill inte vara petmoster men:

Om du inte är färdig med låten, skriv in info i alla fall. Det enda som ska skilja en skiss från en färdig låt infomässigt är "statusen" som är längst ner i raden av info. Där kan du skriva t.ex. "färdig demo", "skiss" eller "quo".

Då har jag gnällt färdigt.

Joel

Postat

okej joel b nu har jag ändrat=) kommer ta bort dena då den hela versionen kanske bli klar i kväll.. men e de nån som tycker...ne fy fan så lik den e en annan låt...skriv de då tack=)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.