essingen (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 LÅTNAMN: In Another Love Song ARTIST/GRUPP: Henrik K. (essingen) GENRE: pop-ballad LÅTLÄNGD: 3:30 KOMPOSITÖR: Henrik K. PRODUCENT: Henrik K. EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4,7 MB STATUS: Skiss (så bra jag kan med min mik etc) Här är en ny liten ballad. God fortsättning på 2006! /Henrik (essingen) IN_ANOTHER_LOVE_SONG__Sat_final_.mp3
equality Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Mysig låt som hämtad från engelsk music-hall-tradition. Kanske Gilbert O'Sullivan kunde ha låtit så här idag kanske. Saknar väl då ett piano i kompet eller som solar. edit: Sångljudet ändras vid 02:41, lite synd annars är sången och ljudet perfa. Redigerat 8 januari 2006 av equality
essingen (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Tackar! Jo, visst hade det varit trevligt med ett piano. Förändringen i sångljudet beror på att det är olika tagningar med (tror jag) olika avstånd från mikrofonen. Lyckades inte mixa ihop det
KingKongo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Bra låt mä trist ljud..kanske borde ha grundat med ett slagsmål innan du började spela in..saknar lite övertygelse..gränsen mellan finstämdhet och mesigt är hårfin. Svänger bra annars ovanstående liknelse känns träffande.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.