torkel104 Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 # LÅTNAMN: Sam # ARTIST/GRUPP: Jag # GENRE: you tell me # LÅTLÄNGD: 2:46 # KOMPOSITÖR: Jag # PRODUCENT: Jag # EV. MEDVERKANDE: Microsoft Sam # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: MPEG LAYER 3 # STORLEK: 3892 KB # STATUS: typ klar kanske I mina tidigare låtar har jag saknat sång, pga av div. saker, men nu har jag kommit på en lysande idé. Låt datorn sjunga! Jag tycker själv att resultatet blev ganska intressant även om det blev nån talsång. Kul är det iaf! 😕 sam.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 😲 Your mom smells like a... Hur dålig sångröst du än har så tycker jag du ska spela in den i stället. Den där Sam är tondöv. Joel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 Den där Sam är tondöv. 😲😠🙁 Word! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
torkel104 Postat 7 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 7 januari 2006 Men dah! Det är ju en microsoft produkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 men lika tondöv är han för det 😲 Tror inte Bill är nån klippa på att sjunga han heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Q Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 HAHA... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AXL THE ROCKER Postat 3 februari 2006 Dela Postat 3 februari 2006 # LÅTNAMN: Sam # ARTIST/GRUPP: Jag # GENRE: you tell me # LÅTLÄNGD: 2:46 # KOMPOSITÖR: Jag # PRODUCENT: Jag # EV. MEDVERKANDE: Microsoft Sam # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: MPEG LAYER 3 # STORLEK: 3892 KB # STATUS: typ klar kanske I mina tidigare låtar har jag saknat sång, pga av div. saker, men nu har jag kommit på en lysande idé. Låt datorn sjunga! Jag tycker själv att resultatet blev ganska intressant även om det blev nån talsång. Kul är det iaf! 🙂 Fy fan va dåligt!!! stängde av efter 2 sekunder. Och du!!!, jag hörde din låt som raderades av Moderator. Rasism är inte kul!!! Rasism kan aldrig ursäktas!!! Sprid ALDRIG sådan skit här igen!!! Du får tycka vad du vill, men håll allt rasistiskt för dig själv!!! Vi har åsiktsfrihet i det här landet, men den sträcker sig bara dit man inte kränker andra människor!!! Tänk igenom dina inlägg!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 kommit på en lysande idé 😏😕 Jag är inte så säker på det, Torkel... men alla idéer är värda att testas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 Sktkul idé.. Men eftersom Sam är helt tondöv så släng in han i Melodyne och justera på hans sångegenskaper... Både ton och timing 😏 Kolla in http://www.celemony.com/cms/index.php?id=358 för mer info om Melodyne... Sen finns ju redan Virtual singer samt Vocaloid som gör just detta fast lite mer musikaliskt.. Lyssna på t.ex Your browser does not support the HTML5 audio tag i denna virtuella duett 😕 Ps.. Bra låt förresten!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
apanboll Postat 4 februari 2006 Dela Postat 4 februari 2006 Klart inressant. Synd att man inte hör vad "han" säger mesta tiden, Sam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.