MarAfrem Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 LÅTNAMN: Gloria Tonight ARTIST/KOMPOSITÖR/PRODUCENT: Mikael Nordin GENRE: Adult Contemporary LÅTLÄNGD: 4:14 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.88 megabyte STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=3274880&q=hi
equality Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Vacker melodi. Snygg sång. Vad häftigt med kören! Skulle vara kul att höra i större produktion och bättre ljudkvalitet, särskilt när kören kommer in. Låter för mycket mono nu. Annars en låt helt i min smak med skön känsla. Fin komposition!
Herr Q Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Det låter bra... kanke lite kass kvalitet... man hör att det blir något skumt me de höga frekvenserna... blir likom lite brusigt... som när man har en kass mp3a... men det kan ju ha o göra med komprimeringen och inte med inspelningen...
MarAfrem Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 Tack för kommentarer! Det här med stereo alltså... är det värt att lägga ett gitarr spår och ett sångspår till och panorera ut? Ljudkvaliteten är tänkt lite vintage... kanske för mycket. Jag har ett rätt extremt reverb i bakgrunden, kanske kan dra ner lite.
vanderbeldt Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 fan jag gillar det.... ordentligt. det är bara asspats här för jag är inte kunnig nog att ge några nyttiga panoreringstips... haha. two thumbs up. grym röst. /vanderbeldt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.