Martin_W Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 LÅTNAMN: (You Got To) Loose Control (Demo Mix) ARTIST/GRUPP: Martin Wolkesson GENRE: House (!?) LÅTLÄNGD: 3:47 KOMPOSITÖR: Martin Wolkesson PRODUCENT: Martin Wolkesson EV. MEDVERKANDE: Jag själv på den maskulina sången... 😳 INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: .mp3 (224 kbps) STORLEK: 6.06 Mb (Längd 3:47) STATUS: Färdig demo (Ev. några mixnings ändringar eller andra ändringar kanske kan ske (som vanligt blir man ju aldrig klar med en låt)) ÖVRIGT: En låt jag själv har gjort i Reason. Och Ja...jag övervägar att ta bort min fina tyskinspirerade låtprecentation i mitten! 😱 Bara en kul grej liksom... Kom gärna med kritik...jag tål höra allt! Martin_Wolkesson____You_Got_To__Loose_Control__Demo_Mix_.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starboy (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 Bra tryck i produktionen. Du bara måste ta bort din egen tyska stämma 😕 Annars tycker jag att det blir en smula enformigt, det är ju typ bara ett tema i låten. Kanske nån mer variation skulle funka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin_W Postat 7 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 7 januari 2006 Bra tryck i produktionen. Du bara måste ta bort din egen tyska stämma 😕 Annars tycker jag att det blir en smula enformigt, det är ju typ bara ett tema i låten. Kanske nån mer variation skulle funka? Ja...Tysken borde nog defenitivt bort...men det blir ju så tomt utan honom! =) Okey...ja...ska nog försöka komma på en "b-del"... Tack för den snabba kommentaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 Mycket bra allt är helt perfekt... jag vill ha mera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin_W Postat 7 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 7 januari 2006 Mycket bra allt är helt perfekt... jag vill ha mera. Ahhh...tack! Iaf en som gillar tysken! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 lysande sickan!! nedå men.. det här är riktigt bra måste jag säga!! rock on /Eken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Inte någon genre jag lyssnar på, men det här går säkert bra att dansa till. Skulle vilja att lite mer händer i låten. Joel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin_W Postat 9 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 9 januari 2006 Inte någon genre jag lyssnar på, men det här går säkert bra att dansa till. Skulle vilja att lite mer händer i låten. Joel mmm...jo.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Utan Namn Postat 19 januari 2006 Dela Postat 19 januari 2006 Dude, jag gillar vanligvis inte house men.. Har varit på moatjé på fredagar ett par månader i rad nu.. I like it now! 😱 Låter som en typisk låt som kan spelas på moatjé på fredagar. Gillar låten skarpt. Men tycker nog den kan vara läääängre. Våga 😱 Härligt rivig basgång. Vad har du gjort den med? Jävligt skön låt! Keep it up! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 3 februari 2006 Dela Postat 3 februari 2006 så jävla skönt mannen. Det är ju precis sånt här det ska va .. Dom som säger att det låter enformigt, vet ni vad house är? 🙂 Denna funkar utmärkt på dansgolvet... 100% Aldrig kunna prodda house så jag är avis på dig! bra jobb /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin_W Postat 17 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 17 februari 2006 Fan va coolt att någon gillar den! =) Jag har bara använt Reason...=) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.