Martin_W Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 LÅTNAMN: (You Got To) Loose Control (Demo Mix) ARTIST/GRUPP: Martin Wolkesson GENRE: House (!?) LÅTLÄNGD: 3:47 KOMPOSITÖR: Martin Wolkesson PRODUCENT: Martin Wolkesson EV. MEDVERKANDE: Jag själv på den maskulina sången... 😳 INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: .mp3 (224 kbps) STORLEK: 6.06 Mb (Längd 3:47) STATUS: Färdig demo (Ev. några mixnings ändringar eller andra ändringar kanske kan ske (som vanligt blir man ju aldrig klar med en låt)) ÖVRIGT: En låt jag själv har gjort i Reason. Och Ja...jag övervägar att ta bort min fina tyskinspirerade låtprecentation i mitten! 😱 Bara en kul grej liksom... Kom gärna med kritik...jag tål höra allt! Martin_Wolkesson____You_Got_To__Loose_Control__Demo_Mix_.mp3
starboy (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Bra tryck i produktionen. Du bara måste ta bort din egen tyska stämma 😕 Annars tycker jag att det blir en smula enformigt, det är ju typ bara ett tema i låten. Kanske nån mer variation skulle funka?
Martin_W Postat 7 januari 2006 Trådstartare Postat 7 januari 2006 Bra tryck i produktionen. Du bara måste ta bort din egen tyska stämma 😕 Annars tycker jag att det blir en smula enformigt, det är ju typ bara ett tema i låten. Kanske nån mer variation skulle funka? Ja...Tysken borde nog defenitivt bort...men det blir ju så tomt utan honom! =) Okey...ja...ska nog försöka komma på en "b-del"... Tack för den snabba kommentaren!
Nexustwins Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Mycket bra allt är helt perfekt... jag vill ha mera.
Martin_W Postat 7 januari 2006 Trådstartare Postat 7 januari 2006 Mycket bra allt är helt perfekt... jag vill ha mera. Ahhh...tack! Iaf en som gillar tysken! =)
EkenMusiX Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 lysande sickan!! nedå men.. det här är riktigt bra måste jag säga!! rock on /Eken
Joel B Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Inte någon genre jag lyssnar på, men det här går säkert bra att dansa till. Skulle vilja att lite mer händer i låten. Joel
Martin_W Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 Inte någon genre jag lyssnar på, men det här går säkert bra att dansa till. Skulle vilja att lite mer händer i låten. Joel mmm...jo....
Utan Namn Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Dude, jag gillar vanligvis inte house men.. Har varit på moatjé på fredagar ett par månader i rad nu.. I like it now! 😱 Låter som en typisk låt som kan spelas på moatjé på fredagar. Gillar låten skarpt. Men tycker nog den kan vara läääängre. Våga 😱 Härligt rivig basgång. Vad har du gjort den med? Jävligt skön låt! Keep it up!
trancer Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 så jävla skönt mannen. Det är ju precis sånt här det ska va .. Dom som säger att det låter enformigt, vet ni vad house är? 🙂 Denna funkar utmärkt på dansgolvet... 100% Aldrig kunna prodda house så jag är avis på dig! bra jobb /Perrra
Martin_W Postat 17 februari 2006 Trådstartare Postat 17 februari 2006 Fan va coolt att någon gillar den! =) Jag har bara använt Reason...=)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.