Nexustwins Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 Tja.. I en tråd började man plötsligt börja snacka om citat knappen. Vet inte varför men folk störde sig på den så jag bestämde mig för att göra en ny. Hoppas att någon admin vill sätta in den på sidan. (Olsberg?). Ny citat knapp: Gammal citat knapp: 😆😎😛🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 (redigerat) Troligen bara en miss. Kör man med studio skinnet så är alla knappar rätt översatta. Tipsar Olsberg om detta. Tackar. Redigerat 7 januari 2006 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 7 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 7 januari 2006 Alla de andra är engelska.. Anledningen till att jag gjorde den här var för att nykomlingar inte förstår vad den gör. "Vissa" kan inte heller uttala vad som står på den 😆. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 10 februari 2006 Dela Postat 10 februari 2006 Alla de andra är engelska.. Anledningen till att jag gjorde den här var för att nykomlingar inte förstår vad den gör. "Vissa" kan inte heller uttala vad som står på den 😛. Nykomlingar har alltid svenskt språk och med Studio-skalet aktivet (och därmed de svenska knapparna). Det krävs ett aktivt val av medlemmen för att byta skal och språk. Anledningen till att det ens går var för att jag lät forumet ursprungsskal ligga kvar - men jag kan ta bort det för att undvika förvirring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Sound Postat 12 februari 2006 Dela Postat 12 februari 2006 Tycker att det skinnet som heter "Invision power board" Ska ligga som standard men om du kan hitta några andra snygga svenska eller engalska skinn påp nätet så skulle det inte skada. 🙂 Tror inte att folk bir så förvirrade av ett skin 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 februari 2006 Dela Postat 12 februari 2006 Tycker att det skinnet som heter "Invision power board" Ska ligga som standard men om du kan hitta några andra snygga svenska eller engalska skinn påp nätet så skulle det inte skada. 🙂 Tror inte att folk bir så förvirrade av ett skin 😎 Heh, det är nog bättre att ha det som det är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 12 februari 2006 Dela Postat 12 februari 2006 Tycker att det skinnet som heter "Invision power board" Ska ligga som standard men om du kan hitta några andra snygga svenska eller engalska skinn påp nätet så skulle det inte skada. Tror inte att folk bir så förvirrade av ett skin 😄 eller ännu bättre.. Någon som kodar ccs ocg gör skön grafik till:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 12 februari 2006 Dela Postat 12 februari 2006 Tufft! Jag har inte vetat om att det finns olika skin. Det här blåa skinnet var ju snyggt som tusan! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 12 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 12 februari 2006 (redigerat) Så.. Här hittar ni då skin välj ett så får vi se vad olsberg tycker 😄 http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?db=2 Edit:Lägger min röst på den här Ladda ned Redigerat 12 februari 2006 av xdjs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 12 februari 2006 Dela Postat 12 februari 2006 Så.. Här hittar ni då skin välj ett så får vi se vad olsberg tycker 😛 http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?db=2 Edit:Lägger min röst på den här Ladda ned men det är ju för phpBB inte invisson! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 2 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 2 mars 2006 Så.. Här hittar ni då skin välj ett så får vi se vad olsberg tycker http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?db=2 Edit:Lägger min röst på den här Ladda ned men det är ju för phpBB inte invisson! Finns ofta på de olika tillverkarnas verationer och funkar till alla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.