premier Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 🙂 Äntligen har jag vågat mig ut på presentationssidan!! Det tog ett tag, men bättre sent än aldrig? Janne heter jag och bor i Dalarna. Spelar trummor i ett hårdrocksband och kör dragrace. Jag fuskar även lite i cubase och är allmänt intreserad av ljudteknik. Fy för den lede för taskigt stämda trummor...
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 1 inlägg/år? Okej, då hörs vi 2007 😕 Skämt åsido, hoppas du känner dig välkommen hit 😕
Nexustwins Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Tat lungt.. jag hadde skrivit många inlägg + var ett halvår försenad med min så.. 😲. Welcome 😠
FredrikMikaelsson Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 ja men välkommen då! Och dalarna är ju inte helt dumt!
premier Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 😏 Ska försöka göra lite inlägg!! Det känns bättre om man kan komma med något konkret än bara skriva för skrivandets skull, och än så länge har jag legat i hårdträning i studion, men håll i hatten, snart har jag synpunkter på allt!! 😏
Linus Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 🙂 Ska försöka göra lite inlägg!! Det känns bättre om man kan komma med något konkret än bara skriva för skrivandets skull, och än så länge har jag legat i hårdträning i studion, men håll i hatten, snart har jag synpunkter på allt!! 😉 😄
premier Postat 10 januari 2006 Trådstartare Postat 10 januari 2006 Tackar Tackar. Jag blir alldeles RÖD om kinderna för ett sådant fint mottagande!! 😮
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Det tog ett tag, men bättre sent än aldrig? Bättre sent än tidigt är min slogan! 😎 Välkommen hit! 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.