premier Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 đ Ăntligen har jag vĂ„gat mig ut pĂ„ presentationssidan!! Det tog ett tag, men bĂ€ttre sent Ă€n aldrig? Janne heter jag och bor i Dalarna. Spelar trummor i ett hĂ„rdrocksband och kör dragrace. Jag fuskar Ă€ven lite i cubase och Ă€r allmĂ€nt intreserad av ljudteknik. Fy för den lede för taskigt stĂ€mda trummor...
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 1 inlĂ€gg/Ă„r? Okej, dĂ„ hörs vi 2007 đ SkĂ€mt Ă„sido, hoppas du kĂ€nner dig vĂ€lkommen hit đ
Nexustwins Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Tat lungt.. jag hadde skrivit mĂ„nga inlĂ€gg + var ett halvĂ„r försenad med min sĂ„.. đČ. Welcome đ
FredrikMikaelsson Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 ja men vÀlkommen dÄ! Och dalarna Àr ju inte helt dumt!
premier Postat 9 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 9 januari 2006 đ Ska försöka göra lite inlĂ€gg!! Det kĂ€nns bĂ€ttre om man kan komma med nĂ„got konkret Ă€n bara skriva för skrivandets skull, och Ă€n sĂ„ lĂ€nge har jag legat i hĂ„rdtrĂ€ning i studion, men hĂ„ll i hatten, snart har jag synpunkter pĂ„ allt!! đ
Linus Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 đ Ska försöka göra lite inlĂ€gg!! Det kĂ€nns bĂ€ttre om man kan komma med nĂ„got konkret Ă€n bara skriva för skrivandets skull, och Ă€n sĂ„ lĂ€nge har jag legat i hĂ„rdtrĂ€ning i studion, men hĂ„ll i hatten, snart har jag synpunkter pĂ„ allt!! đ đ
premier Postat 10 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 januari 2006 Tackar Tackar. Jag blir alldeles RĂD om kinderna för ett sĂ„dant fint mottagande!! đź
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Det tog ett tag, men bĂ€ttre sent Ă€n aldrig? BĂ€ttre sent Ă€n tidigt Ă€r min slogan! đ VĂ€lkommen hit! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.