Dreamtones Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Vilka andra slags musikforum brukar ni vara på, förutom Studios?? Inte för att skapa konkurens med Studio, nyfiken bara! På dessa befinner jag mig på: CTG Musics forum Renoise forum
Nexustwins Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Vilka andra slags musikforum brukar ni vara på, förutom Studios??Inte för att skapa konkurens med Studio, nyfiken bara! På dessa befinner jag mig på: CTG Musics forum Renoise forum Vadådå? Du tänker väll inte lämmna oss? 😳🙂 inget förutom detta 😄
dejv Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Emagic's svenska forum Logicpro.se Helt klart det forum i sverige som håller högst klass tycker jag.
Zoid Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Här är några forum som jag brukar vara på: Motifator Ljudbojen Harmony central
Stinkey Zwei Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 http://steelguitarforum.com/ och VST-forum får dagliga besök av mig.
claypool Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Nice med lite tips, blir svårt att få tiden att räcka till bara...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Jag hänger en del på Clubdecks och Underground house också.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.