equality Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Nytt år...grått nytt hår och nya tag. (e)qualitymusic blev lite otympligt ändrar till equality och passade på att byta avatar. Ha det gott!
claypool Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Ok, nice to know! Alltid jobbigt med långa nicks när man ska skriva in dom... 😲
equality Postat 7 januari 2006 Trådstartare Postat 7 januari 2006 Ok, nice to know!Alltid jobbigt med långa nicks när man ska skriva in dom... 😠 Precis... 😳
Vallhagen Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Svinbra! Då slipper man grubbla om parentesen ska vara kring e-et eller q-t, när man förkortar! Tjena eq!
dede Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Välkommen till forumet för Sonaranvändare. Övriga frågor hittar du under Off-topic! 😛
equality Postat 7 januari 2006 Trådstartare Postat 7 januari 2006 Välkommen till forumet för Sonaranvändare. Övriga frågor hittar du under Off-topic! 😄 😛 Vilket välkomnande! Kan inte bli bättre!
The Edge Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Grattis ttill namnbytet! 🙂 Redigerat 8 januari 2006 av The Edge
equality Postat 9 januari 2006 Trådstartare Postat 9 januari 2006 Vill passa på att tacka Olsberg för att på rekordfart letade upp och ändrade mitt nick på närmare nio hundra ställen där jag gjort inlägg! skämtar
Björn Olsberg Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 Vill passa på att tacka Olsberg för att på rekordfart letade upp och ändrade mitt nick på närmare nio hundra ställen där jag gjort inlägg! Det var det lilla! Men det tog en stund att hacka sig in i Googles sökindex och ändra alla förekomster där...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.