ReFlux (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Dela Postat 6 januari 2006 LÅTNAMN:My first tripp ARTIST/GRUPP: ReFlux GENRE: Psy-trance (slow) LÅTLÄNGD: 2:52 KOMPOSITÖR: - PRODUCENT: ReFlux EV. MEDVERKANDE: - INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: MP3 STORLEK: 2,42 MB STATUS: Denna är inte färdig..kommer inte bli heller.. Denna låten gjorde jag med Reason 2.5, väldigt längesen! (nu har jag 3.0) jag kommer inte kunna göra färdigt denna låten för jag har formaterat om hela datorn! la upp denna för att ni skulle veta på ett ungefär vad jag gör för musik OBS!! VOLYMEN ÄR VÄLDIGT LÅG! 🙂 ReFlux___My_first_tripp.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 6 januari 2006 Dela Postat 6 januari 2006 Sköna ljud! Tycker om ljudbilden, men du kanske skulle bredda den lite när "riffet" kommer igång. Du byter tonart ett par gånger, men basen hänger inte med. har du något syfte med det? Det lät inte helt konstigt, men man undrar. Jobba på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.