Herr Q Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 LÅTNAMN: A dream Crushed Inside Your Mind (obs!!! ett smakprov) ARTIST/GRUPP: Chains of Misery (mitt gamla band) GENRE: Metal LÅTLÄNGD: 5.09 KOMPOSITÖR: Hela mitt gamla band PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: MItt band INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT:mp3 STORLEK: 1,26 mb STATUS: inte riktigt klar Vill bara se vad ni tycker... Chains_of_Misery___A_Dream_Crushed_In_Side_Your_Mind.mp3
Herr Q Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 I fall ni tycker att virveln är för hög... behöver ni inte säga det.... 😆
mange_andersson Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 tjena, inte min stil kanske, men jag tycker att musiken är metal, men sången passar inte riktigt tycker jag... ni har ju lyckats med maiden stämmerna på gittarerna i alla fall.. sången känns som den skulle passa bättre i en punk eller grunge låt tycker jag... saknas bara några feta utdragna fallsetter med vibrato och en annan sång slinga så blir det nog bra.. men det är ju inte min stil riktigt.. så vad vet jag! 😆
Herr Q Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 Hi hi... du anar inte hur många gånger vi blivit jämförda me maiden... hehe... ja jo.... hans röst passar mer för punk de e sant
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.