torkel104 Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 # LÅTNAMN: Ole dole doff # ARTIST/GRUPP: Jag # GENRE: Hårdrock (Instrumental) # LÅTLÄNGD: 2:18 # KOMPOSITÖR: Jag # PRODUCENT: Jag # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: .mp3 # STORLEK: 3246 KB # STATUS: Hyffsat klar Här är jag igen då med min andra seriösa låt 😄 Skriv vad ny tycker oavsett vad ni tycker, inte så många som kommentarade mina andra 😆 ole_dole_doff2.mp3
Herr Q Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Skippa den där scratchen... och sen får du jobba på ljudet... vriveln hörs knappast och gitarren låter som den... ja jag vet inte vad.... jobba lite på mixen... dra ner bas o gitarrer å gör trummorna tydligare...
Sannestedt Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Jag tycker det var coolt! Mystiskmetal.. Gitarrerna?? var feta som fan!
Light Head Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Skippa scratch'andet! Det finns en massa kul i denna låt! Fix sång oxo så blir det en given hit! Har du ngn text? Har en polare som kanske kan tänka sig att "growla" lite till den...
Joel B Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Scratchen låter MIDI, ta bort! Får gameboy-vibbar på gittarrerna 🙂 Jobba vidare så kan det bli bra!
torkel104 Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 Jo scratchen e kanske lite mycket 😱 får väl ta bort. Sång däremot går inte pga 1) kan inte sjunga 2) ingen mick 3) inte bra på att skriva text. Men kul att ni gilla den annars 😆
Kajanen Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Jaadu, hehe, lite udda. 😄 Specialmetal skulle jag kalla det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.