Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

# LÅTNAMN: Ole dole doff

# ARTIST/GRUPP: Jag

# GENRE: Hårdrock (Instrumental)

# LÅTLÄNGD: 2:18

# KOMPOSITÖR: Jag

# PRODUCENT: Jag

# INSPELNINGSÅR: 2006

# FORMAT: .mp3

# STORLEK: 3246 KB

# STATUS: Hyffsat klar

Här är jag igen då med min andra seriösa låt 😄 Skriv vad ny tycker oavsett vad ni tycker, inte så många som kommentarade mina andra 😆

ole_dole_doff2.mp3

Annons
Postat

Skippa den där scratchen... och sen får du jobba på ljudet... vriveln hörs knappast och gitarren låter som den... ja jag vet inte vad.... jobba lite på mixen... dra ner bas o gitarrer å gör trummorna tydligare...

Postat

Skippa scratch'andet! Det finns en massa kul i denna låt! Fix sång oxo så blir det en given hit! Har du ngn text? Har en polare som kanske kan tänka sig att "growla" lite till den...

Postat

Jo scratchen e kanske lite mycket 😱 får väl ta bort. Sång däremot går inte pga 1) kan inte sjunga 2) ingen mick 3) inte bra på att skriva text. Men kul att ni gilla den annars 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.