Violiner Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 (redigerat) Har inte varit in pa ett tag pa grund av att jag inte varit hemma. Akt over USA och ar nu i Karibien, f n i Antigua. Firade nyar i San Juan, Puerto Rico, USA. Gott nytt ar till alla forumkompisar. Kommer hem i slutet av januari. Varmt och skont har... 😆 Redigerat 6 januari 2006 av Violiner
Linus Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Har inte varit in pa ett tag pa grund av att jag inte varit hemma. Akt over USA och ar nu i Karibien, f n i Antigua.Firade nyar i San Juan, Puerto Rico, USA. Gott nytt ar till alla forumkompisar. Kommer hem i slutet av januari. Varmt och skont har... 😆😆 DOH!
musik (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 I värmen skulle man vara! Här är för kallt! 😆 :musik
Nexustwins Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Har inte varit in pa ett tag pa grund av att jag inte varit hemma. Akt over USA och ar nu i Karibien, f n i Antigua.Firade nyar i San Juan, Puerto Rico, USA. Gott nytt ar till alla forumkompisar. Kommer hem i slutet av januari. Varmt och skont har... 😳 😄 DOH! 😮😄
D Vibe Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Bah! Nu ska jag ta mig ett varmt bad bara för det..
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 Har dock inte varit där sen 99 😕
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 😕 vart är det? säg! säg! säg! 🙂
Neosus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 Har dock inte varit där sen 99 😕 Okej! 🙂
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 😕 vart är det? säg! säg! säg! 🙂 Norra Colombia 🙂
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 😕 vart är det? säg! säg! säg! 🙂 Norra Colombia 🙂 Coolt! 🙂 Massor med palmer där va? 🙂
Neosus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 😕
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 🙂 😕
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Dina hemtrakter eller, Pazo? Nej... I mina hemtrakter är de nog varmare 🙂 😕 vart är det? säg! säg! säg! 🙂 Norra Colombia 🙂 Coolt! 🙂 Massor med palmer där va? 🙂 Beror väl på vars du är, men svar ja 🙂
Neosus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 🙂 😕 Kaffe är gott juh! 🙂🙂
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 🙂 😕 Kaffe är gott juh! 🙂🙂 🙂 Faktiskt inte... 🙂
Neosus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 🙂 😕 Kaffe är gott juh! 🙂🙂 😛 Faktiskt inte... 🙂 Nähepp... 🙂🙂
Neosus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Igår bryggde jag Turkiskt kaffe. Det var det jävligaste jag har druckit hitills. 😕
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Aha! Där har dom ju en massa trevligt pulver. Kaffepulver alltså... 🙂 😕 Kaffe är gott juh! 🙂🙂 😛 Faktiskt inte... 🙂 Nähepp... 🙂🙂 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.