sirjeppe Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Police Man * ARTIST/GRUPP: Jesper Gustin * GENRE: House (tror jag - kom gärna med andra förslag!) * LÅTLÄNGD: 2:54 * KOMPOSITÖR: Jesper Gustin * PRODUCENT: Jesper Gustin * EV. MEDVERKANDE: Jesper Gustin * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4MB * STATUS: /Färdig demo * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Har en idé till en video också: En man i New York kliver upp varje morgon och klär ut sig till polis, komplett med mustasch och ölmage... Detta för att han ska kunna gå runt och vara taskig med folk/sno saker... Så man får följa honom en dag "på jobbet". Dagen slutar dock med att han blir arresterad av riktiga poliser. Tänk er detta i typ samma style som Sabotage-videon med Beastie Boys 😆 Redigerat 6 januari 2006 av sirjeppe
djonas Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Yeah det svänger ju. Fan rhodes är ett riktigt mummainstrument för att få groove. 🙂 Sköna gitarrer oxå ska tilläggas. 😆 Inte så mkt mer att säga förrutom att jag vill se videon. 😆 Mvh / djonas
sirjeppe Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 Tack! Och ja, fan... Man skulle känna någon i New York som har en schysst videokamera! 🙂 //Jeppe
martinm Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Japp, skönt sväng 😆 Eventuellt kan man önska lite mer variation i sång/text. 🙂
sirjeppe Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 Jo, så sant... Men vad skulle jag kunna fortsätta med för text för att fortfarande behålla den sköna ironiska tanken? //Jeppepeppers
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.