EkenMusiX Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 (redigerat) hallå!, nu är den här!! 🙂 1:a låten som troligen kommer att finnas på min nya hemsida ( inte klar än) viktigt att ni tipsar på om mixningen och sånt nu 😉 så jag får det bra lyssna på den med ganska hög volym.. hmm. blir bäst så 🙂😄 förvänta er inget proffsigt, jag är 14 år 😉 LÅTNAMN: The emperium ARTIST/GRUPP: jag GENRE: metal, kanske LÅTLÄNGD: 3.03 KOMPOSITÖR: jag PRODUCENT:jag EV. MEDVERKANDE: bara jag INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 2.869 MB tipsaaaaaa! 😎 the_emperium.wav.mp3 Redigerat 7 januari 2006 av mars_volta
bengan_gbg Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Det är nog inte riktigt metal än, även om det kan bli. Det är ett misch-masch av rätt många olika varianter tror jag. Conga/Bongo-metall är ju ngt nytt begrepp att föda iofs..gitarrerna är generellt för låga/långt bort tycker jag. Förresten - nu låter jag dryg - men heter det inte "Empire"?
djonas Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Det bästa i låten är helt klart det först ackordet. Skitcool inledning. 😆 Du har nog det skummaste kompgitarrljudet jag hört hittills, haha 😆 vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Känns som att det är lite obalans mellan gitarrerna i volym. Gitarren panorerad till höger är mkt högre i volym. Annars en bra låt med intressanta melodier. 🙂 Mvh / djonas
EkenMusiX Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 hehe ^^, känns som jag får ändra rätt mkt på den här 😆
Herr Q Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Intresant.... hur har du spelat in gitarrerna... det låter som om du linat en distbox eller något liknande... nu vet jag inte vad du har för tillgångar när det gäller inspelnings prylar... men mitt tipps är att antingen micka en förstärkare eller införskaffa en förstärkarmodelerings apparat, typ POD eller V-AMP2... Schyssta blandningar, ruskigt spännande och eget...
Dj_Sound Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Du vet redan vad jag tycker om låten. 😆 BTW: Det är jag som gör hemsidan 😆
EkenMusiX Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 Du vet redan vad jag tycker om låten. 😎 BTW: Det är jag som gör hemsidan 🙂 exakt 😳 du e såå snäll 😄😄
EkenMusiX Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 Intresant.... hur har du spelat in gitarrerna... det låter som om du linat en distbox eller något liknande... nu vet jag inte vad du har för tillgångar när det gäller inspelnings prylar... men mitt tipps är att antingen micka en förstärkare eller införskaffa en förstärkarmodelerings apparat, typ POD eller V-AMP2... Schyssta blandningar, ruskigt spännande och eget... jo jag vet, jag har lajnat dom,, funderade på att precis göra som du föreslog 😳
EkenMusiX Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 (redigerat) ny uppdatering av låten, valde att göra om den helt, ha gärna lite hög volym när ni lyssnar på denna,, tipsa! 😄 det kommer en låt snart här, w8 Redigerat 7 januari 2006 av mars_volta
Altzi Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Cool låtidé, jobba lite på ljudet så kan det bli riktigt bra 😛
EkenMusiX Postat 7 januari 2006 Trådstartare Postat 7 januari 2006 här är nya updateringen.. tipsa på! 😛 the_empire__updated_01.wav.mp3
EkenMusiX Postat 7 januari 2006 Trådstartare Postat 7 januari 2006 Cool låtidé, jobba lite på ljudet så kan det bli riktigt bra 😛 okej
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Oj! Det här är bra! Du är duktig. Fortsätt på ljudet, gitarren är lite väl burkig och basig. 😎 Rocka på! 😛
EkenMusiX Postat 7 januari 2006 Trådstartare Postat 7 januari 2006 Oj! Det här är bra! Du är duktig. Fortsätt på ljudet, gitarren är lite väl burkig och basig. 🙂 Rocka på! 😎 va kul!, tack danabacken 😛 mm. jag jobbar på ljudet hela tiden.. försöker få det någolunda hörbart
EkenMusiX Postat 7 januari 2006 Trådstartare Postat 7 januari 2006 Cool låtidé, jobba lite på ljudet så kan det bli riktigt bra 😳 tack. mm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.