Jump to content
Annons

Jultradition: Kaninernas Jul


Pluffo

Får du tillbaka julkänslan?  

24 röster

  1. 1. Får du tillbaka julkänslan?

    • Nej, och efter det här vill jag aldrig fira jul igen.
      5
    • Jag blir i alla fall påmind om den gången tomtens skägg tog eld
      0
    • Jo, jag tror jag minns. Jag fick sockiplast i julklapp i år igen.
      3
    • Javisst, jag tror jag väntar att slänga ut granen tills den börjar lukta illa.
      9
    • O ja, nu räcker julen ända till påska.
      5


Recommended Posts

Annons

Vill egentligen inte bumpa den här låten eftersom julen är slut nu men ville bara lägga in en 😆 till alla som har kommenterat mitt alster! Snart är det dags för ett ny wacky låt 😆 Om ni nödvändigtvis måste skriva något i den här tråden så vänta till nästa jul. Nu ser vi fram emot sommaren istället 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ok o oops Pluffo 😆 ..med tanke på din bild så är det här ju riktigt sockersött o gulligt..en riktig julhit..o jag har tom snö utanför mitt fönster o har suttit med min egen experimentmusik..så den här trudilutten var befriande för mina öron..den här låten skall jag spara till jul..oops nästan ett år kvar 😄 ..Bra jobbat Pluffo!..oops den r ju riktigt sentimental oxå..lite melankolisk 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Tjena Pluffo..

Undrar om du mastrat lite för hårt..Det distar hårt i höger lur..Jag satt med lurarna på när det drog igång:Tidigare så hade jag lyssnat på en låt med alldeles för låg utsignal - så ljudreglaget låg väldigt högt..Höll nästan på att blåsa ut hjärnan när din låt drog igång 😕

Helt klart får man lite jul feeling av detta.

Fixa disten bara..

Mvh

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inte meningen att attackera din hörsel, Mike 😮

Jag ska se över mastringen, om jag hinner innan jag flyr min dator för julen. Det är dock möjligt att jag har låtit Mclass-serien få lite för mycket utrymme på den här låten, som trots allt inte direkt skulle dö av lite mer dynamik 😕

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...