Overkill Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Hallå 😉 Jag heter Sebastian (kallas för Zebbe) och spelar trummor, och kom hit för att kanske få lite tips om mikrofoner och liknande. Jag är medlem på drummersunited.se (Overkill). Kommer från Vänersborg, 15 år. Vill ni veta något så fråga (hmm, roligt )
Overkill Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 VÄldigt vad många svar 😆 Hej på er 🙂
FredrikMikaelsson Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Spelar du Bandy? Eller känner du Joel Persson? Det var två saker jag vet om din hemstad! Välkommen!
Overkill Postat 19 juni 2006 Trådstartare Postat 19 juni 2006 Nu fyller jag 400! (plus 2745 off-topic inlägg 😛😄)
Pazo Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Nu fyller jag 400! (plus 2745 off-topic inlägg 😛😎) Grattis! 😄 😄
Hellpig Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 HiYa Fy för alla fekaliemedel! Nåja, grattis till 400 dårå!
hackeman Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Skinnbankare, hehe... trodde det var nåt helt annat. 😄 Men välkommen ändå! 😄
Overkill Postat 19 juni 2006 Trådstartare Postat 19 juni 2006 Skinnbankare, hehe... trodde det var nåt helt annat. 😄 Men välkommen ändå! 🥰 Det ena behöver väl inte utesluta det andra! Som min kompis sade när han hade vart på Ungdomsmottagningen och hämtat kådisar; "Jag har ju en katt därhemma." 😄🥰😄
Linus Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Skinnbankare, hehe... trodde det var nåt helt annat. 😄 Men välkommen ändå! 🥰 Det ena behöver väl inte utesluta det andra! Som min kompis sade när han hade vart på Ungdomsmottagningen och hämtat kådisar; "Jag har ju en katt därhemma." 😄🥰😄
Nexustwins Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 (redigerat) Skinnbankare, hehe... trodde det var nåt helt annat. 🙂 Men välkommen ändå! 🙂 Det ena behöver väl inte utesluta det andra! Som min kompis sade när han hade vart på Ungdomsmottagningen och hämtat kådisar; "Jag har ju en katt därhemma." 😛😆😆 😳🙂😆 Edit: Blandad reaktion Redigerat 22 juni 2006 av Nexustwins
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.