Exil Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Waitng for more ARTIST/GRUPP: John GENRE: Pop LÅTLÄNGD: 2:21 KOMPOSITÖR: John PRODUCENT: John INSPELNINGSÅR: 2006 (första låten i år) FORMAT: mp3 STORLEK: 3,23 MB STATUS: Skiss Efter lite lek i mina nya pluggar så har jag fått fram det här. Har använt mig av vst-instrument; Colossus, Ultrafox och Groove Agent 2 Har även precis fått wavespluggarna så jag har lekt lite med dem också. Blev helt okej för att vara en låt som inte var tänkt till något =) Nu i bättre version. (alltså no more falska stråkar) Watingforemorre.mp3 Redigerat 8 januari 2006 av Exil
Exil Postat 5 januari 2006 Trådstartare Postat 5 januari 2006 Oj ingenting jag har tänkt på, har bara exporterat. Får ävl fixa det..återkommer strax med stereo 😉
One night in The Trance Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 hej, fundera på köpa Colossus , hur lång tid tar det om man betälla från internet?? finns det att köpa i butik?, 😉
Exil Postat 5 januari 2006 Trådstartare Postat 5 januari 2006 Jag vet itne riktigt vad det skostar. Fick det av min far ...om 1 min finns stereoversion 😉
starboy (oregistrerad) Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 (redigerat) Enligt senaste nr av studio kostar Colossus 7995:- (kolla in www.fitzpatrick.se) Redigerat 5 januari 2006 av starboy
Exil Postat 5 januari 2006 Trådstartare Postat 5 januari 2006 Åfan det skostar så mycket? Min farsa är generös han =)
Exil Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 Ingen kommentar alls? Bra eller dåligt?
Exil Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 Ny version för lyssning nu =) Säg precis vad ni tycker. Är öppen för alla förslag =)
starboy (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Varför detta knaster/sprak??? Sorry, det var visst mitt ljudkort som ballade ur ...
Exil Postat 8 januari 2006 Trådstartare Postat 8 januari 2006 Hehe okej..blev nästan rädd där ett tag att det var fel på låten 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.