mange_andersson Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Pillow of concrete ARTIST/GRUPP: magnus GENRE: rock/pop? LÅTLÄNGD: 3,38 KOMPOSITÖR: magnus PRODUCENT: magnus EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 (192) STORLEK: 5,01 mb STATUS: skiss.. tjena! skulle gärna vilja ha hjälp med mixning..har mixat mot mina AKG K141 hörlurar.. låtnen i sig får ni gära risa/rosa om ni känner för det..🙂 det ska på sång på sista elgitarr riffet.. men men Edit: rattade om eq:t på ack gittaren, och sänkte sången pillow_of_concrete_ide.mp3 Redigerat 15 januari 2006 av mange_andersson
Herr Q Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Eget sound... rätt fräckt... men de e ju falskt 😄... både delar av sången o i början... där reste sig mina rygghår... jobba lite på tonsäkerheten... Grymmt annars...
mange_andersson Postat 6 januari 2006 Trådstartare Postat 6 januari 2006 (redigerat) gött tack! jo jag e medveten om att det finns en hel del "blåtoner" 😆 speciellt sista sången med el gittaren.. men det är bara en skiss, så jag ska jobba vidare på tonerna.. ja la bara upp den för att få reda på om den är värd att fortsätta med... Redigerat 6 januari 2006 av mange_andersson
Herr Q Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Det är det klart... de e ett ball sound... don säkerheten bara... det låter fräckt i sången i början när du typ har dubblat den och me så pass mycket reverb... jobba helt klart vidare...
Richie76 Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Den här låten var ju grymt mycket bättre! Störde mig dock på stränginstrumentet i början som låter konstigt (typ ostämt).. Lite otajt på nåt ställe men i grunden riktigt bra låt! 😕
mange_andersson Postat 15 januari 2006 Trådstartare Postat 15 januari 2006 okej! kul att höra, tack för att du lyssnade!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.