Vallhagen Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Känner AAALLA Frallan eller?!?!?? 😕 Festligt faktiskt. Kryp fram nu, Frallan. Ryktet säger att du rakat dig sen vi sågs sist?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Känner AAALLA Frallan eller?!?!?? 😆 Festligt faktiskt. Kryp fram nu, Frallan. Ryktet säger att du rakat dig sen vi sågs sist? Haha. Det var ju baldhead-masken han hade på halloween-partyt 2005. Gick du också på det? Frallan hat fortfarande Slash-frilla. Iallafall senast jag träffade honom (lucia -95)
hackeman Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Frallan!? Det var f-n inte igår! 😆 Du kommer att passa som fisken i handsken här på forumet. 😄 Välkommen hit!
Vallhagen Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Känner AAALLA Frallan eller?!?!?? 😳 Festligt faktiskt. Kryp fram nu, Frallan. Ryktet säger att du rakat dig sen vi sågs sist? Haha. Det var ju baldhead-masken han hade på halloween-partyt 2005. Gick du också på det? Frallan hat fortfarande Slash-frilla. Iallafall senast jag träffade honom (lucia -95) 😏 -95 är en senare referens än min, så jag får väl tro dig då. Jag har nog inte träffat frallan sen -91.
Riddare Mys (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hej igen, tack för välkomnandet! 🙂 men nej, inte Frallan från Kisa...Frallan från Lkpg möjligtvis 😄
RoBERT Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 hahaha.. jajaja... petitesser.. 🙂 Men Frallan som gick på Liljeholmen för en sådär tio år sen ungefär kanske? 🙂
Riddare Mys (oregistrerad) Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Men Frallan som gick på Liljeholmen för en sådär tio år sen ungefär kanske? 🙁 nope. 😆
RoBERT Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 så det finns två frallan från detta område.. ganska intressant faktiskt... 🙂 jaja... så det kan gå!!!
Riddare Mys (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 tack igen för välkomnanden! och sorry för att jag inte var den "Fralla" som några trodde Men men, Riddare Mys kanske kan funka det med 😄 nämner hemsidan igen, om ingen misstycker 🙁 http://www.riddaremys.com
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 tack igen för välkomnanden! och sorry för att jag inte var den "Fralla" som några trodde 😆 Men men, Riddare Mys kanske kan funka det med 😄 Äh. Då kan vi skita i det.
Umemagnus Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Välkommen hit (oavsett vilken brödsort det nu är 😛 ) !
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.