Lilleman Postat 24 januari 2006 Dela Postat 24 januari 2006 (redigerat) Welcome to the farm Nad Sylvan & Bonamaci har verkligen lyckas med den låten... Väl producerat och framfört... Det roliga är att jag vet att Nad hade låten länge och inte fick till det riktigt, efter 10 år dammade han av den tillsammans med Bonamaci och och fick en riktig knorr på den... En av dom bästa svenska låtarna jag hört på senare år faktiskt... Welcome to the farm PS! Nad, mitt bankkonto är Handelsbanken 5599788899-8 🙂 Redigerat 24 januari 2006 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arin (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Dela Postat 24 januari 2006 TordA-s alternativa cover på sig själv Jag upprepar Valli's post: Sabbaton, Fick mig att köpa en skiva. Vansinigt munter metal! 7 Gates (JJRockford) Fick mig att köpa en skiva. Vansinigt munter metal! Claypool: Velvet Embracer. Ni som inte pejlat upp den; gör det! djonas är redan omnämnd, och jag gör det oxå! och utanför "huset" så sitter SheDevil med Blowsight rikigt fast 😆 men Bengan, cover'n är jag inte med och spelar på 😆 Vad nu? valli's är det nån släktnig till mig? vad heter Vallhagen på "riktigt"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 25 januari 2006 Dela Postat 25 januari 2006 Hepp, hopp! Nille - Psycho killer Kommer inte ihåg alla, det hur ploppat upp många bra här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 25 januari 2006 Dela Postat 25 januari 2006 Låtar som skakat om mig här då.. Djonas med sin 10-ackordslåt Nästan allt från PinkLagoon" (maxmaxmax med div. polare).. Gillar soundet 110% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 25 januari 2006 Dela Postat 25 januari 2006 Vad nu? valli's är det nån släktnig till mig? vad heter Vallhagen på "riktigt"? Bengan. Känner vi varann? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 25 januari 2006 Dela Postat 25 januari 2006 Teliarobotens alla låtar som dykt upp här!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.