Crownfield Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 hej, Jag började i fel ände... Postade en demo (eller två för att vara exakt) innan jag postade en presentation... Silly me...😆 Här kommer så en liten presentation av vem jag är. 29 år. Bor i centrala Malmö. Arbetar som projektledare på en IT-konsultfirma. Utbildad mjukvaruingenjör. Drev egen firma innan för att ta fram mediaproduktionsverktyg för bland annat BeOS och Windows (nån som minns? 🙂). Har sysslat med musik sen alltid. Framförallt spelar jag gitarr sen en massa år, med Knopfler som främsta influens. Var också lite småaktiv i demoscenen och gjorde elektronisk musik förr; då i FastTracker II och senare MIDIbaserat. Scennamnet var Merlin. Numera håller jag mest på med egen gitarrbaserad musik, åt blues/pophållet och spelar även in o producerar ett par olika kompisars musik. ...Tack för mig 🙂
Eternal Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Välkommen! Det gör inget att du postade en demo före en presentation. 😆 Det visar framåtanda...
EkenMusiX Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Välkommen! Det gör inget att du postade en demo före en presentation. 🙂 Det visar framåtanda... word! 😆
Thimmie Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Tjena! Ja, att du har Mark Knopfler som idol hördes på verkligen på din demo! 😆 Välkommen!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Maaalmöööö! Välkommen. Vi är rätt många som bor i Malmö/Lund.
Crownfield Postat 4 januari 2006 Trådstartare Postat 4 januari 2006 (redigerat) mmmmh.... Malmö/Lund.... Världsherravälde! ..Sweeeeet!... *gör V-tecknet* 😄 EDIT: Tack förresten :-) Kul att se att här är skåningar också! Redigerat 4 januari 2006 av Crownfield
Pedda P Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 hallå eller.....igen!! 😉 välkomnad ska du vara....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.