david.roennlund Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Hej ! Är det någon här som är haj på finale ?(kör 2006) 🙁 Det som jag , mest akut , behöber hjälp med är att få upptaktsfunktionen att funka bra , vet nån hur man gör ?? Med mycket vänliga hälsningar //David
david.roennlund Postat 4 januari 2006 Trådstartare Postat 4 januari 2006 är det ingen som kan finale ?
Umemagnus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 (redigerat) Hej !Är det någon här som är haj på finale ?(kör 2006) 😄 Det som jag , mest akut , behöber hjälp med är att få upptaktsfunktionen att funka bra , vet nån hur man gör ?? Med mycket vänliga hälsningar //David ja...alltså... är det inte bara att välja hur stort värde du ska ha i upptakten, när du startar wizard:en för ett nytt dokument... eller har jag missuppfattat frågan? tror de heter "pickup meassure".... å där väljer du alltså vilket värde du vill ha på upptakten.... Jaja... hoppas detta var till nån hjälp... / Magnus ...förresten..... är det Dittes teoriläxor som det grejjas med? 😄 Redigerat 4 januari 2006 av Umemagnus
david.roennlund Postat 4 januari 2006 Trådstartare Postat 4 januari 2006 tack, ska försöka fixa lite mer med det ! har gjort låten själv , och det är lite svårt att plita ner den (för mycket toner och för lite takter typ nopp , det är niklas arrläxa , melodi+tersstämma+ accord (för tre Nh) /david
Umemagnus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 nopp , det är niklas arrläxa , melodi+tersstämma+ accord (för tre Nh) Hehe.... Ja, det var ju bland dom roligaste lektionerna... fick många aha-upplevelser på dom timmarna... Hälsa till Niklas från mig 😛 Sitter och lirar som tusan, har fått min "Jean-Claude Condi-stråke" nu... Blev en otrolig skillnad.. Rekomenderas!!!! Magnus H å förresten... Lycka till 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.