aborre Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 (redigerat) Tjenare! Marcus heter jag egentligen. Men på forumet kallar jag mig Aborre (om man verkligen vill så kan man få mitt efternamn att låta som denna smaskiga fisk). Aborre fick det bli pga att nicket Marcus såklart var upptaget. Nåväl, jag är mycket glad att jag hittat detta forum. Passar mig perfekt! Jag har hållit på att att spela in på egen hand här hemma i ett par år i min rätt krassliga studio. Rätt kass utrystning men den duger, den uppgraderas bit för bit. Det jag kan säga om mig själv är väl att jag inte lyckats lära mig så väldigt mycket om själva ljudtekniken på de här dryga 2 åren jag suttit här hemma och fixat (helt jättekass är jag väl i och för sig inte, men rätt kass i alla fall 🙁). Däremot har jag blivit mycket bättre när det gäller att arrangera. Jag går första året på Rytmus, ett musikgymnasium i Stockholm. Jag går på Piano där men jag var på vippen att välja musikproduktion istället. Jag har iaf ändå tillgång till skolans proffsinspelningsutrustning 🙁 och går nu Ljudteknik A (den måste alla gå). Senare kommer jag välja till frivilliga B & C. Jag ser mycket fram emot att diskutera och suga ut lärdom ur detta forum! Detta kommer bli najs 😄 . Hare bra. Simma lugnt. Redigerat 4 januari 2006 av aborre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Välkommen! Och jag tror du valde rätt, med pianot asså! Dina produktionkunskaper kommer du bygga upp med hjälp av detta forum 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Hej och välkommen hit! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aborre Postat 4 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 4 januari 2006 Tack! Ja, valet kändes helt rätt. Jag ska tillägga att jag spelar i ett antal band. 4 stycken för tillfället skulle jag tro 🙁. Sånt kan vara intressant för folk att veta 🙁. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Välkommen ska du vara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Tjaba och välkommen! Akta dig bara för gäddorna som lurar i vassen här.. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 hjärtligt välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Simma lugnt Haha... Välkommen! Du verkar va en kul typ 😄 .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Allå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Tja Aborre! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Haj Aborre! Haja skämtet! Hö hö hö! Hjärtligt välkommen ska du vara! 😆 Hoppas du ska trivas här med oss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 (redigerat) HiYa Redigerat 27 januari 2006 av TordA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Hallå eller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 välkommen till detta forum(forumet äger:P) bara så du vet. det e nästan bara coola girls and boys som hänger här och jag tror att du snart kommer känna dig som hemma. hackeman är någon jag kan rekomendera att ta ett ord me han har ärfarenhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Välkommen hit 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Hej hej! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 välkommen, berätta mer om dina band, vad ni lira för musik osv. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 4 januari 2006 Dela Postat 4 januari 2006 Välkommen! Hehe... du din! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aborre Postat 4 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 4 januari 2006 Tack så mycket. Längesen man kände sig så välkommen^^ välkommen, berätta mer om dina band, vad ni lira för musik osv. Med nöje, Sixties. Band nummer 1: Soul- och jazzband. Jag är keyboardist. Bandet består av mig, en bassist, trummis, gitarrist, saxofonist och sångerska. 2: Ett nystartat band. Vet knappt vad vi kommer spela. Någon slags instrumental fusion; konstiga takter och annat roligt. Trummis, bassist, 2 gitarrister, saxofon och jag på piano. 3: Carpage - typ mitt första band. Vi spelar New wave. Nån slags ganska skum, nyskapande punk. Vi är mycket otajta men det är kul ^^. Gitarrist, bassist, sångerska/gitarrist, här spelar jag trummor. 4: Remedy - oxå ett rätt gammalt band. Rock. Gitarr, gitarr/sång, trummor, jag spelar bas och sjunger. Utöver banden gör jag lite egen musik. Jobbar på en egen skiva faktiskt. Sådär, ja. Nåt mer som det undras över 😄 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robinbennich Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Travligt, travligt. hoppas man kommer få höra dig shredda lite på kommande uppspel. alltid kul det där med piano... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 hackeman är någon jag kan rekomendera att ta ett ord me han har ärfarenhet. 😳 Välkommen aborren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sundpa Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Hello! Alltid kul med nya medlemmar... Välkommen! //Patrick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaldByChoice Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 "Welcome, Fish", som de skulle sagt i Prison Break. 😆 Nejdå, hjärtligt välkommen till detta underbara och stundtals tokiga forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Whälkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.