torkel104 Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 # LÅTNAMN: Det Ringer I Midi-Telefonnen # ARTIST/GRUPP: Jag # GENRE: Inte direkt # LÅTLÄNGD: 1:30 # KOMPOSITÖR: Jag # PRODUCENT: Jag # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 2MB # STATUS: färdig ok här kommer mitt 3:e bidrag, denna gång i samma stil som mitt första som verkade omtyckt(seriöst?) av någon. Denna är visserligen inte lika glad men bedöm ni och skriv vad ni tycker. Det_Ringer_i_Midi_Telefonen.mp3
Oski Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 vissa toner är lite för sneda, i tonhöjd alltså. lite tjatig melodislinga, men grym som fan ändå.
Danabacken Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 (redigerat) ojdå! Många toner som sitter väldigt fel här, Torkel! Ganska ok 80-tals-känsla på trummorna, dock. Annars inte mycket mer att tillägga. Låter lite VÄL mycket MIDI.... 😆 (dålig ljudkvalitet) Det låter falskt här och där! 😱 Hej då! 😆 Redigerat 4 januari 2006 av Danabacken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.