Jump to content
Annons

En ny drömsk låt!


Tronicom (oregistrerad)

Recommended Posts

Tronicom (oregistrerad)

LÅTNAMN:Crown

ARTIST/GRUPP:Tronicom

GENRE:Elektronisk musik typ Ralph Lundsten

LÅTLÄNGD:06:13

KOMPOSITÖR:Tronicom

PRODUCENT:Tronicom

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 9.96 megabyte)

STATUS:Färdig demo

LÅTLÄNK: Crown

En drömskt låt som kan vara både behaglig och obehaglig precis som i våra drömmar. 🙂

Redigerat av Tronicom
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tronicom (oregistrerad)

Verkar som experimentell musik inte riktigt går hem på detta forum i för sig är

det väldigt udda musik inte så lätt till gänglig musik som kanske mer förekommer här på forumet eller har jag fel där? Nu är jag ny här kommer ifrån ett annat forum där mycket udda elektronisk musik förekommer. Nu är jag inte helt insnöad i denna musikform ni kommer att få höra betydligt mer lättlyssnad musik ifrån mej med jag gillar att tar ut svängarna så bara vänta. 😄

Här kan ni få ser en film som Jay Thomas gjorde på 99musik till min musik. 😆

Movie

Link to comment
Dela på andra sajter

Tronicom (oregistrerad)

Vad säger du "Vet inte ens om man kan kalla den för en låt" du ska veta hut! 😲😛 Man ska ser den som ljudtapet fasen vilket bra ord förresten

ta det ordet i munnen igen säg ljudtapet. 😎😄

tlo_tapetowanie.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tronicom (oregistrerad)

Jag tror många sitter fast i sina fack när det gäller musik för musiken kan uttryckas på många sätt. För mej ska musik förmedla slags inre bilder och känsor

vilket också musik gör efter som vi reager på musiken antingen av glädje eller ilska eller på annat sätt. Musik är som konst ibland får vi fantasin att sättas i rörelse av nån bild eller av nån musik av nån typ som vi lyssnar på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hey, jag gillar detta starkt! Jag skulle gärna höra nått med beat eller bara en basgång i samma stil, vore ascoolt! I början kryper det som fan i ryggraden, men längre in i låten dras man iväg mot ett drömlanskap... Kolla in mina låtar med Yellow Goose, lite samma stil men inte rikigt lika flummigt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tronicom (oregistrerad)

Tack Fireball! 😛

Vilken skön låt du har gjort var inne och lyssnade på den bravo. 😄

Glömde och tacka dej med Sannestedt var lite ironisk imott dej hoppas du inte tog

illa upp. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...