Nexustwins Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Japps nu presenterar jag mig. Jag heter sebastian, är 15 år och bor i helsingborg. Jag jobbar med fl med min bror och i reason själv. Försöker för tillfället att lära mig Cubase. Det var nog allt 😄 . www.nexustwins.tk
FredrikMikaelsson Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej och välkommen, men berätta mer... vad har du för ambitioner, vad är det som driver dig, eller bara gör du musik?
ViktorDenStore Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej & Välkommen. Tips: Bestäm dig för ETT musikprogram så blir du säkert mkt bättre på det 😉 (billigare så också) .Viktor
beat mastern Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej och välkommen, men berätta mer... vad har du för ambitioner, vad är det som driver dig, eller bara gör du musik? håller helt me, d skulle vara kul nå få veta 😉
beat mastern Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej & Välkommen. Tips: Bestäm dig för ETT musikprogram så blir du säkert mkt bättre på det 😉 (billigare så också) .Viktor jo det e oxå sant
Nexustwins Postat 5 januari 2006 Trådstartare Postat 5 januari 2006 haallau ja..... HIF-Elfsborg 0-3 🙂 Gillar inte fotboll.. 😉 Ha! 😄
Nexustwins Postat 5 januari 2006 Trådstartare Postat 5 januari 2006 välkommen i efterskott 😉 e du DJ?? Hmm.. det beror på vad du menar med dj.. Gillar att mixa i Traktor dj studio 2 hemma. Sen har jag varit "radio dj" ett tag ochså.
Nexustwins Postat 5 januari 2006 Trådstartare Postat 5 januari 2006 Hej & Välkommen. Tips: Bestäm dig för ETT musikprogram så blir du säkert mkt bättre på det 🙂 (billigare så också) .Viktor Ett?.. Kan man det 😄 . Näe har inte testat de större programen. Försöker hitta något jag gillar. Nu är det mest fl studio. 😉
Gote Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Tja, lite sent att välkomna... 😎 ...men hej hej!! 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.