Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Japps nu presenterar jag mig.

Jag heter sebastian, är 15 år och bor i helsingborg. Jag jobbar med fl med min bror och i reason själv. Försöker för tillfället att lära mig Cubase. Det var nog allt 😄 .

www.nexustwins.tk

Annons
Postat
Hej och välkommen, men berätta mer... vad har du för ambitioner, vad är det som driver dig, eller bara gör du musik?

håller helt me, d skulle vara kul nå få veta 😉

Postat
Hej & Välkommen.

Tips: Bestäm dig för ETT musikprogram så blir du säkert mkt bättre på det 😉 (billigare så också)

.Viktor

jo det e oxå sant

Postat

Tjena! Välkommen!

Postat

Tjenare!

Postat

Wazzuuuuuuuuuuuuup?! 😄

Ehm, ja hej...

Postat
välkommen i efterskott 😉 e du DJ??

Hmm.. det beror på vad du menar med dj.. Gillar att mixa i Traktor dj studio 2 hemma. Sen har jag varit "radio dj" ett tag ochså.

Postat
Hej & Välkommen.

Tips: Bestäm dig för ETT musikprogram så blir du säkert mkt bättre på det 🙂 (billigare så också)

.Viktor

Ett?.. Kan man det 😄 . Näe har inte testat de större programen. Försöker hitta något jag gillar. Nu är det mest fl studio. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.