beat mastern Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 tjao, jag heter victor och kommer från lerum utanför göteborg. mitt stora intresse e musik och jag kan spela piano, gitarr, trummor och produserar musik där syrran sjunger(kanske inte så förstklassigt men ändå kul) 😲
Stinkey Zwei Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej, hej. Ska inte syrran också hänga här och snacka?
Eternal Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej, hej. Ska inte syrran också hänga här och snacka? Det beror på hur gammal hon är tycker jag...
Thimmie Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Hej, hej. Ska inte syrran också hänga här och snacka? Det beror på hur gammal hon är tycker jag... Hehe... Jaså? 😄
beat mastern Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 Hej, hej. Ska inte syrran också hänga här och snacka? tror inte hon e intreserad 😉 ska fråga 🙁
beat mastern Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 Tjena! Välkommen! tackar tackar 😉
beat mastern Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 produserar musik där syrran sjunger(kanske inte så förstklassigt men ändå kul) 😉 asså syrran skunger ball de e nog lite mitt fel att det inte låter så bra hehe
beat mastern Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 så här mycket uppmäksamhet behövs vel inte för en sån här sak hehe
beat mastern Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 (redigerat) syrran ville absolut inte vara här, snacka, och ha kul "d kan ju va pinsamt om nån ser va ja skriver" va hennes ärgument 😉 Redigerat 3 januari 2006 av beat mastern
Linus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 syrran ville absolut inte vara här, snacka, och ha kul "d kan ju va pinsamt om nån ser va ja skriver" va hennes ärgument 😎 Ja, många pinsamheter uppstår i forumet! 😳 Hej hej förresten...
beat mastern Postat 10 januari 2006 Trådstartare Postat 10 januari 2006 här har jag lakt ut vår första låt
Eternal Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 syrran ville absolut inte vara här, snacka, och ha kul "d kan ju va pinsamt om nån ser va ja skriver" va hennes ärgument 😏 Ja, många pinsamheter uppstår i forumet! 😕 Hej hej förresten... Som när Pazo hittade mig naken i 3 till 5 tråden... Fy vad jag skämdes.
Eternal Postat 10 januari 2006 Postat 10 januari 2006 Hej, hej. Ska inte syrran också hänga här och snacka? Det beror på hur gammal hon är tycker jag... Hehe... Jaså? 😏 Ja, stället kryllar av mansgrisar :=)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.