Hammock Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 (redigerat) LÅTNAMN: N/A ARTIST/GRUPP: Onerous Task GENRE: Stoner LÅTLÄNGD: 1,04 KOMPOSITÖR: Benny PRODUCENT: Benny EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: MP3 STORLEK: 1,5 MB STATUS: Skiss En bit av min första låt jag knåpade på. Observera att gitarrer, trummor och mixen låter kasst 😏 . Men det är inte det jag vill få feedback på. Jag vill ha lite feedback på låten, utifall det är något att fortsätta på (nyinspelning förståss). Redigerat 23 augusti 2006 av Hammock
Dividend Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Låter doommetal. (Oinsatt som jag är vet jag inte vad stoner är, men det låter bra). Grundriffet är väldigt bra, känns dock bekant 😏 men hackas upp sen så det inte blir stöld av det hela 🤪 Visst går det att bygga vidare på. Helt klart en bra grund att stå på 🙂
Hammock Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 (Oinsatt som jag är vet jag inte vad stoner är, men det låter bra). Stoner = Stoner rock / kraut rock eller rent av Hårdrock så som det spelades på 70-talet. Mycket Black Sabbath. Tips, kolla in sveriges bästa (Abramis Brama) på www.abramisbrama.com, sjunger på svenska och påmmer om gamla November. 🙂
kasman (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Gör den lite snabbare aggressivare dist kanske (typ melvins?) kör hårt 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.