EkenMusiX Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 VIKKEN LÅT!! 😆 helt otroligt /Eken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 du måste bli min idol, skit bra 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 14 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2006 Tack så jättemycket båda två 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carlino Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 Bra sjunget! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 visst det "låter" bra men det är fullständigt fantasilöst, jag menar ackordföljden samt hela arret är så boring att man stänger av efter första refrängen, alltså detta är inte kritik mot dig som person utan snarare mer åt hela konceptet, det är så uttjatat, det låter som en tröstlös blandning av Foreigner goes alla standard-hårdrocksband som genomsyrat genren sen den kom till med alla attributen men utan gnistan och det som skulle få en att hajja till och tycka "wow". schkåll ändårå typ det är ju lördag trots allt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 efter det här så har jag bestemt att min nästa låt skal bli hård rock 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 efter det här så har jag bestemt att min nästa låt skal bli hård rock 😲 låter finfint 🥰 lyssna på bultage - sixgrandprix,, helt sjukt det oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 efter det här så har jag bestemt att min nästa låt skal bli hård rock 😲 låter finfint 🥰 lyssna på bultage - sixgrandprix,, helt sjukt det oxå är det din låt??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 14 januari 2006 Dela Postat 14 januari 2006 efter det här så har jag bestemt att min nästa låt skal bli hård rock 😉 låter finfint 😄 lyssna på bultage - sixgrandprix,, helt sjukt det oxå är det din låt??? nepp.. sök på bultage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 15 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 15 januari 2006 visst det "låter" bra men det är fullständigt fantasilöst, jag menar ackordföljden samt hela arret är så boring att man stänger av efter första refrängen, alltså detta är inte kritik mot dig som person utan snarare mer åt hela konceptet, det är så uttjatat, det låter som en tröstlös blandning av Foreigner goes alla standard-hårdrocksband som genomsyrat genren sen den kom till med alla attributen men utan gnistan och det som skulle få en att hajja till och tycka "wow". schkåll ändårå typ det är ju lördag trots allt! Nu har jag ju bara ylat , jag har inte skrivit låten. Men visst är det utstansat ur hårdrocksmall 2b. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mikeri Postat 15 januari 2006 Dela Postat 15 januari 2006 Tung låt...sången tyckte jag var mycket bra!! Påminner som sagt lite om Jeff Scott Soto..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 15 januari 2006 Dela Postat 15 januari 2006 Evergrey fast utan originaliteten... Njaa. Behållningen är din röst när den går på höjden. Dock kan den kännas lite coverband bitvis. Hur äkta är rosslet? 😎 Joel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 17 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 17 januari 2006 Vad menar du med äkta? min röst låter så när jag sjunger om det är äkta eller ej det vet jag inte 😉 det enda jag gjort är att lägga på reverb och delay. Evergray! bra band! ibland lite enformiga sångmelodier men jävligt bra musik 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joel B Postat 17 januari 2006 Dela Postat 17 januari 2006 Vad menar du med äkta? min röst låter så när jag sjunger om det är äkta eller ej det vet jag inte 😉 det enda jag gjort är att lägga på reverb och delay. Evergray! bra band! ibland lite enformiga sångmelodier men jävligt bra musik 🙂 Haha, okej. Hoppas du snart får en låt som både tar vara på och matchar din röst. Cheers! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MUSIKANTEN Postat 18 januari 2006 Dela Postat 18 januari 2006 (redigerat) Faaeen, människa!! med din pipa måste du kunna välja dina låtar.... det enda du behöver nu är en RIIIKTIGT stark låt!! sen är det straight to the Staaaaars. 😕 Tankarna förde mig till "Hold on" en låt på en "Phenomena"-platta... Kunde lätt varit du som sjöng. Grymt! /Stefan Redigerat 18 januari 2006 av MUSIKANTEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 18 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2006 Faaeen, människa!! med din pipa måste du kunna välja dina låtar.... det enda du behöver nu är en RIIIKTIGT stark låt!! sen är det straight to the Staaaaars. 🙂 Tackar, du vet ingen som ruvar på en hit 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 22 januari 2006 Dela Postat 22 januari 2006 (redigerat) Fyfan du skulle sjungit på vår låt.. 😱 hehe. ( https://www.studio.se/index.php?showtopic=20864 ) 😱 Grymt bra låt och bra sjunget iaf! Redigerat 22 januari 2006 av Aresius Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 22 januari 2006 Dela Postat 22 januari 2006 Fyfan du skulle sjungit på vår låt.. 😱 hehe. ( https://www.studio.se/index.php?showtopic=20864 ) 😱 Grymt bra. Inte försent än eller? Jag tror Altzi skulle passa perfekt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aresius Postat 22 januari 2006 Dela Postat 22 januari 2006 Fyfan du skulle sjungit på vår låt.. 😆 hehe. ( https://www.studio.se/index.php?showtopic=20864 ) 😆 Grymt bra. Inte försent än eller? Jag tror Altzi skulle passa perfekt! Det är långt ifrån för sent 😆 Vi vet ingen som kan sjunga i princip. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mikeri Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Herrejistanes, får fasen imig gåshud av den här sången alltså, helvetiskt bra!!! Mvh Micke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Hahaha..saejten vilken röst!!!.. men musiken låter felmixad och alldeles för hård /nasal /stel... kicken går bort. Din röst är lite för lågt mixad..men det får man väl ta.. annars retar man kanske ihjäl sig på att musiken inte håller samma klass. Gillar partiet i slutet där musiken är helt utfade'ad och man hör diafragman arrrrrrbeta 😉 Borde inte vara så svårt att hitta samarbetspartners som ger lite bling for the sing... s.a.s oj..det här lyssningsintrycket satte sig i hjärnbarken kan jag säga... Kör hårt o lycka till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 27 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2006 (redigerat) Tackar för dom fina orden, verkar som om jag måste plocka bort låten då dom finska herrarna som skrivit låten (ej text och melodi, för dom e fan mina) har bestämt sig för att spela in låten på riktigt då med bandets sångare. låter den ligga lite till 😉 edit:staaaaaaavning bara_s_ng.mp3 Redigerat 20 februari 2006 av Altzi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 HUBBA VAD BRA!!! Den rösten, den rösten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.