torkel104 Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 # LÅTNAMN: Master of puppies # ARTIST/GRUPP: jag # GENRE: Hårdrock # LÅTLÄNGD: 3:47 # KOMPOSITÖR: jag # PRODUCENT: jag # EV. MEDVERKANDE: # INSPELNINGSÅR: 2005 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 5324 KB # STATUS: ganska färdig ok det här blir mitt första seriösa bidrag här på forumet. Jag vet att namnet är ganska stulet 🙂 Och det långa introt får ni leva med. Men berätta nu vad ni tycker så att jag kan göra framtida låtar ännu bättre(om det går 😛 jk). Master_of_puppies.mp3
Danabacken Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Skulle lätt platsa i nåt retro bilrace-amigaspel! 😉
musik (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Hej! Ännu ett stycke från vår käre nye medlem på forumet - Torkel 104. Positivt: * Ambitionen att vilja ha med så mycket som möjligt. * Vissa sköna power stack-gitarrer. Negativt: * Ambitionen att vilja ha med så mycket som möjligt. * I princip det mesta i början. Åtminstone fram till dryga minuten. * Lite vääl enkla gitarrteman. * "Basen" är förskräcklig soundmässigt. * Tyvärr ett stort avsteg från den tidigare kompositionen (jag också bedömde). 2- av 5 😉 :musik
torkel104 Postat 3 januari 2006 Trådstartare Postat 3 januari 2006 Aj då, får väl hålla mig till MIDIn ist då 🙂
Dividend Postat 3 januari 2006 Postat 3 januari 2006 Lyssnar på låten nu. Cool 😆 Måste säga att det är intressant rakt igenom. Jag menar det är inte bakgrundsmusik precis, utan nåt man tar fram när nån lagt lsd i ens öl på krogen eller nåt.... Gillar det, även om jag inte skulle köpa din skiva. 😉 Kanske om den var lågpris 🙁 Men fortsätt i samma stil 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.